راه های موفقیت در کسب و کار مجازی

کدخبر: ۳۰۶۰۴۵
​اقتصاد نیوز:راه های خوبی برای این که در شبکه های اجتماعی به چشم آمده و بتوانید محصولات خود را ارائه دهید، وجود دارد. راه هایی که از طریق آنها دسترسی شما به مخاطبان در رسانه های اجتماعی به حداکثر خواهید رسید.
راه های موفقیت در کسب و کار مجازی

به گزارشاقتصاد نیوز و به نقل از ایسکانیوز، رسانه های اجتماعی راهی عالی برای مشاغل و برندها است تا از طریق آنها بیشترین دسترسی را به مخاطبان خود داشته باشند اما در سال های اخیر شنیده شدن پیام شما بالاتر از همه و در واقع رسیدن به فالوورها دشوارتر بوده است. در همین راستا در گزارش زیر ما 6 روش عالی برای اطمینان از شنیدن صدای تان در شبکه های اجتماعی به شما پیشنهاد می کنیم.

ارسال هر چیز قدیمی به روی نت روشی نیست که از طریق آن بتوان به راحتی مخاطب جذب کرد. باید اطمینان حاصل کنید، مطالبی را ارسال می کنید که افراد می خواهند آنها را ببینند و شانس خوبی برای تعامل با شما از طریق آنها پیدا می کنند.

اطمینان از ارسال مطالب با اندازه صحیح تصویر برای هر سیستم عاملی مهم است و تشویق تعامل از لایک به اشتراک گذاری و نظرات باعث می شود تا پست شما به افراد بیشتری برسد.

تعداد کلمات خود را کم کنید تا محتوا به صورت موجز و صحیح درج شود.

 

2. مخاطبان خود را بشناسید

این امر ممکن است کمی طول بکشد زیرا شما در برابر برخی از ارسال های خود اعم از متن، فیلم و تصویر واکنش هایی را دریافت خواهید کرد. حال دانستن این که هر کدام از پست های شما چه عکس العمل هایی را در پی خواهد داشت به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که چگونه بهترین اهداف را برای خود هدف گذاری کنید.

3- برای ته مانده ها رقابت نکنید

به جای گسترده تر کردن کار بدون هدف، سعی کنید تاطبقه خاص خود را در بازار ایجاد کنید. به راحتی می تشود با پست های عمومی سایرین خود را گرفتار کنید، بنابراین باید دنبال محصول و زمینه اصلی باشید و آن را برجسته کنید.

پس از آن قادر خواهید بود تا با مخاطبان خاص خود صحبت کنید. آنها نیز از این که خاص تر و متناسب با نیازهای آنها برخورد کرده و محصولاتتان را ارائه دهید، قدردانی می کنند.

4- زمان را در کانال های مناسب سرمایه گذاری کنید

ایجاد رابطه با افراد تأثیرگذار و خاصی که از پیش دارای شهرت و اعتبار خوبی هستند می تواند ارزش سرمایه گذاری وقتتان را داشته باشد.

داشتن یک جامعه خوب بیشتر به شما در ارسال پیام و رساندن آن به مخاطبان مورد نظر کمک می کند. این روش بسیار بهتر از آن است که تنها تبلیغات خود را بدون هدف پمپاژ کنید.

نه تنها با این روش سطح اعتماد به نفستان بالا رفته بلکه با به اشتراک گذاری محتوای مورد نظر افراد، به منافع بیشتری خواهید رسید.

 

5- صفحات اجتماعی خود را بهینه کنید

اطمینان حاصل کنید که بیشترین اطلاعات را از طریق کانال های اجتماعی مختلف تا جایی که امکان دارید، ارسال کنید.

توضیح ساده در مورد این که شما چه کسی هستید و چه کارهایی انجام می دهید، این امر را آسان می کند که مردم شما را فوراً درک کنند.

تماس واضح و آسان برای برقراری رابطه کاری یا پیوند ساده با هم صنفی ها نیز بسیار توصیه می شود زیرا گاهی اوقات مجبور هستید قبل از غرق شدن، اطلاعات را آرام آرام به مردم اطلاع دهید.

6. مخاطبان خود را با فروش مداوم خسته نکنید

هیچ کس نمی خواهد با کسی درگیر شود که دائما در تلاش است تا چیزی را به آنها بفروشد. هیچ چیز بدتر از این نیست که در یک فروشگاه مشغول بررسی محصولات باشید و نفس کمک فروشنده مدام روی گردن شما باشد. در کسب و کار مجازی هم این امر هیچ تفاوتی با واقعیت ندارد.

به هر حال باید به مردم اجازه دهید تاخدمات یا محصولات شما را بشناسند اما سعی کنید آنها را به شکلی طبیعی درگیر کنید و باعث نشوید تا آنها احساس کنند که شما فقط دنبال گرفتن پول آنها و خالی کردن جیبشان هستید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید