برخورد اتوبوس و سمند در زنجان ۳ کشته و ۳۹ مصدوم برجا گذاشت

کدخبر: ۳۰۶۲۹۰
اقتصاد نیوز: جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک دستگاه سواری سمند در مسیر ارتباطی این استان سه کشته و ۳۹ مصدوم برجا گذاشت.
برخورد اتوبوس و سمند در زنجان ۳ کشته و ۳۹ مصدوم برجا گذاشت

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از رکنا؛ سرهنگ محمدعلی عظیمی روز یکشنبه افزود: این حادثه رانندگی منجر به فوت و جرح و خسارت، حوالی ساعت ۴:۳۰ بامداد امروز / ۱۴ مهرماه / در کیلومتر ۱۰۳ خط جنوبی آزاد راه زنجان - قزوین اتفاق افتاد.

وی، اظهار داشت: در این حادثه سه سرنشین سواری سمند بر اثر شدت صدمات و جراحات وارده جان باختند و ۱۰ نفر از مصدومان اتوبوس‌های درگیر در این تصادف در مراکز درمانی شهرستان‌های ابهر و خرمدره بستری شدند که حال یکی از آنان وخیم گزارش شده است و ۲۹ نفر مابقی نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

عظیمی با بیان اینکه علت دقیق این حادثه از سوی کارشناسان پلیس در دست بررسی است، افزود: در وهله نخست یک دستگاه کامیون ایسوزو بنا به دلایلی واژگون شده و سپس یک دستگاه اتوبوس مسافربری از راه رسیده و در حین فرار از صحنه حادثه واژگون می شود و بعد آن یک دستگاه سواری سمند با اتوبوس برخورد می کند و در این حین یک دستگاه اتوبوس مسافری دیگر با سواری سمند برخورد می‌کند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید