نابودت خواهم کرد؛ خط‌ونشان انتخاباتی «جو بایدن» برای ترامپ

کدخبر: ۳۰۶۳۹۲
اقتصادنیوز؛ جو بایدن، معاون رئیس‌جمهوری سابق آمریکا و پیشتاز چهره‌های انتخاباتی دموکرات‌ها گفت که در انتخابات پیش رو رئیس فعلی کاخ سفید را شکست سختی می‌دهد.
نابودت خواهم کرد؛ خط‌ونشان انتخاباتی «جو بایدن»  برای ترامپ

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا؛ «جو بایدن»، معاون رئیس‌‌جمهوری پیشین ایالات متحده، ‌روز گذشته -‌شنبه- با ابراز انزجار از تلاش‌های «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری این کشور برای «تخریب» او و خانواده‌اش وعده داد که در انتخابات پیش رو او را «همچو طبل» بکوبد. 

وی در یادداشتی در روزنامه واشنگتن پست نوشت: «هر چیز حدی دارد. هر روز، هر ساعت، به‌نظر می‌رسد که مدارک بیشتری دال بر سؤاستفاده ترامپ از قدرتش در مقام رئیس‌جمهوری برملا می‌شود. او از بلندمرتبه‌ترین دفتر در جهان برای پیشبرد منافع خود بهره می‌برد نه منافع ملی.»

بایدن با اشاره به اظهارات اخیر ترامپ مبنی بر درخواست از چین و اوکراین برای تحقیق درباره او و پسرش گفت که این فشارهای جدید رئیس کاخ سفید نشان می‌دهد که وی «رئیس‌جمهوری را محلی برای آن می‌داند که هرچه می‌خواهد انجام دهد، بدون آن‌که حسابرسی شود.»

ترامپ را در انتخابات نابود می‌کنم

وی در ادامه گفت: «جرج واشنگتن، اولین رئیس‌‌جمهوری کشورمان، به این معروف بود که نمی‌توانست دروغ بگوید. به نظر می‌رسد که رئیس‌جمهور ترامپ نمی‌تواند درباره چیزی راست بگوید. او به هرکس که برایش تهدیدی باشد تهمت می‌زند. برای همین است که مدام دروغ به هم می‌بافد و از تئوری توطئه سخت به میان می‌آورد و سعی می‌کند من و خانواده‌ام را لکه‌دار کند، به این امید که نامزدی من برای انتخابات را زیر سؤال ببرد.»

معاون رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا در ادامه گفت: «این کار این بار جواب نخواهد داد، چون مردم آمریکا مرا می‌شناسند و با ترامپ آشنایی دارند.» 

بایدن یادداشت خود را این‌گونه پایان می‌دهد: «به ترامپ و تمام کسانی که به سؤاستفاده او از قدرت میدان می‌دهند می‌گویم:‌ بدانید که من جایی نخواهم رفت. نمی‌توانید مرا و خانواده‌ام را نابود کنید. در نوامبر ۲۰۲۰، می‌خواهم مثل طبل بکوبمت!»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید