جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس درباره قاچاق سوخت و یارانه‌های پنهان

کدخبر: ۳۰۶۵۰۳
اقتصادنیوز: جلسه غیرعلنی مجلس برای موضوع یارانه‌های پیدا و پنهان در حالی برگزار شد که وزرای دولت در جلسه امروز غایب بودند و معاونان وزرا حضور داشتند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، مجلس شورای اسلامی امروز نزدیک به سه ساعت جلسه غیرعلنی داشت، جلسه ای که در آن موضوع یارانه‌های پنهان و حامل‌های انرژی مورد بررسی قرار گرفت. طبق اعلام  سخنگوی هیأت رئیسه قرار بود در این جلسه وزرای اقتصاد، نیرو، نفت، صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان برنامه و بودجه حضور پیدا کنند اما در جلسه امروز غایب بودند.

در جلسه امروز مجلس معاونان وزرا حضور داشتند و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس و برخی کارشناسان مرکز نظرات کارشناسی خود را بیان کردند.

در ابتدای جلسه علنی نیز علی لاریجانی رئیس مجلس گفت: امروز از ساعت 8 صبح تا الان یعنی حدود ساعت 11 درباره موضوعات مهم در بحث ها اقتصادی کشورجلسه ای غیرعلنی تشکیل شد. این مباحث با حضور مرکز پژوهش ها و بخش هایی از دولت بررسی شد و انشاالله پیگیری لازم در این زمینه صورت می گیرد.

همچنین بنا به گفته نماینده سیرجان در جلسه غیر علنی راهکارهای مقابله با قاچاق سوخت مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات جدی گرفته شد.

شهباز حسن پور در تشریح جزئیات جلسه غیر علنی امروز مجلس به ایسنا گفت: جلسه غیر علنی با حضور معاونان وزرا و بدنه کارشناسی دولت برای بررسی بحث یارانه‌ها و بودجه سال آینده برگزار شد.

وی گفت: در این جلسه آقای مصری نایب رئیس مجلس گزارش جامع، دقیق و کارشناسی درباره یارانه‌ها ارائه کرد که مورد استقبال نمایندگان و دولت قرار گرفت. امیدواریم با توجه به وحدت و هماهنگی و نظرات مشترک کارشناسی بین ارکان سپاه، کارگزاران و نمایندگان مجلس در آینده شاهد اقدامات بسیار خوب در بحث هدفمندی یارانه‌ها و جلوگیری از وقوع برخی مسائل باشیم که به صلاح نظام نیست.

نماینده سیرجان در پایان گفت: قاچاق سوخت یکی از موارد جدی در دستور کار جلسه غیر علنی بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید