کردهای سوریه: آمریکا ما را فروخته است، با پوتین و بشار اسد معامله می‌کنیم

کدخبر: ۳۰۷۴۱۲
اقتصادنیوز: کردها بر این باورند که واشنگتن آنها را فروخته و آنها را رها کرده است تا بمیرند. آنها تهدید کرده اند که اگر واشنگتن نتواند عملیات ترکیه را در منطقه خود متوقف کند، با بشار اسد و روسیه توافق خواهند کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اسپوتنیک، سی ان ان گزارش داد، ژنرال کرد مظلوم عبدی، فرمانده نیروهای دموکراتیک سوریه، ایالات متحده را تهدید کرده است که اگر واشنگتن جلوی عملیات ترکیه را نگیرد از مقامات سوریه و روسیه درخواست کمک خواهد کرد.

محتوای مذاکرات بین عبدی و معاون نماینده ویژه ایالات متحده در ائتلاف بین المللی علیه دولت اسلامی داعش ویلیام روبک در دسترس قرار گرفت.

به نقل از این شبکه خبری، عبدی گفته: شما نمی خواهید از مردم محافظت کنید، اما همچنین نمی خواهید نیرویی دیگری بیاید که از ما محافظت کند. شما ما را فروختید این غیراخلاقی است. عبدی در گفتگو با روبک، تأکید کرد که آمریکا یا عملیات ترکیه را متوقف کند یا به کردها اجازه دهد که با دولت سوریه و روسیه به توافق برسند و به هواپیماهای نظامی روسیه اجازه دهد که منطقه ای پرواز ممنوع را بر فراز شمال شرقی سوریه ایجاد کنند تا مانع از حمله ترکیه به قلمرو سوریه شوند.

باید بدانم که آیا شما می توانید از مردم من محافظت کنید، این بمب ها را که روی ما می ریزند می توانید متوقف کنید یا نه.

عبدی به نماینده ایالات متحده گفت: باید بدانم، زیرا اگر اینگونه نباشد، من باید الان با روسیه و دولت اسد معامله کنم و هواپیماهای آنها را برای حفاظت از این منطقه دعوت کنم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید