20 شبکه اجتماعی برتر سال 2019

کدخبر: ۳۰۷۵۴۶
​اقتصاد نیوز:آیا می خواهید مطمئن شوید که از بهترین برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید؟ پس گزارش زیر را بخوانید.
20 شبکه اجتماعی برتر سال 2019

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ایسکانیوز، در دنیای پرالتهاب فضای مجازی، رقابت بالایی برای جلب توجه مخاطب وجود دارد و این امر انتخاب را برای افراد دشوار می سازد. برای کمک به شما، لیستی از برترین سایت‌های رسانه‌های اجتماعی در سال 2019 را گردآوری کرده‌ایم.

1. فیس‌بوک

بیایید با انتخاب های واضح شروع کنیم. با وجود تمام اشتباهاتی که تاکنون داشته است (و البته هنوز هم تعداد زیادی از آنها وجود دارد)، Facebook هنوز هم به راحتی محبوب ترین شبکه رسانه های اجتماعی جهان است.

با بیش از 2 میلیارد کاربری که در آن عضویت دارند، اگر بخواهید به راحتی با بیشترین تعداد افراد از زندگی خود ارتباط برقرار کنید، بهترین مکان ممکن را یافته اید.

2. اینستاگرام

اگر بیشتر علاقه‌مند به دیدن تصاویر و کلیپ های ویدیویی کوتاه هستید، ممکن است اینستاگرام بهترین شبکه اجتماعی برای شما باشد. 35 درصد از بزرگسالان آمریکایی در این شبکه اجتماعی دارای حساب هستند.

شاید به طور ناعادلانه ای این شبکه شهرت یافته باشد که سطحی و پر از سلفی است؛ اما اگر عقب تر رفته و زیر آشغال ها را حفر کنید، می توانید عکاسی هایی خیره کننده، آثار هنری باورنکردنی و چیزهای جذاب دیگری پیدا کنید.

3. توییتر

Twitter شبکه دیگری است که به میزانی قابل توجه شهرت منفی یافته است. حد 280 شخصیت (سابقاً 140 کاراکتر) دلیل منطقی برای پیوستن به این شبکه ایجاد نمی کند و حضور میلیون ها ربات جعلی فقط نکات منفی بیشتری برای این شبکه ایجاد می کند.

با این حال اگر می خواهید اخبار، واکنش های فوری و دسترسی به ستاره های مشهور ورزشی، افراد مشهور و روزنامه نگاران مورد علاقه خود را پیدا کنید‌، توییتر یک منبع بی‌نظیر است.

4. لینکدین

LinkedIn شبکه های اجتماعی را برای حرفه‌ای‌ها فراهم می کند. با رشد بی سابقه، این سایت به یکی از بهترین راه ها برای ساختن CV، پیدا کردن شغل جدید و همچنین ایجاد ارتباط بیشتر در حلقه های حرفه ای شما تبدیل شده است.

5. اسنپ‌چت

Snapchat تقریباً پاتوق انحصاری جوانان است. بعید است که مادربزرگ خود را با یک حساب کاربری در این شبکه پیدا کنید. مبنای این سایت به اشتراک گذاری تصاویر و فیلم های خود تخریب کننده بنا نهاده شده است. اگرچه ویژگی پیام رسانی و همچنین گیمینگ زیادی نیز در آن وجود دارد.

6. تامبلر

Tumblr محل تلاقی دنیای شبکه های اجتماعی و وبلاگ نویسی است. می توانید متن، عکس، فیلم و سایر محتواهای رسانه ای را به صفحه وبلاگ خود ارسال کنید تا سایر کاربران بتوانند آن ها را دنبال کنند.

این شبکه همچنین از ویرایش HTML پشتیبانی می کند. اگر به اندازه کافی مهارت دارید، می توانید ظاهر و چیدمان صفحه خود را به طور کامل سفارشی و حتی از نام دامنه شخصی خود استفاده کنید.

امروزه تامبلر (ظاهرا) برای افراد زیر سن قانونی بی خطر معرفی شده است. پیش از ممنوعیت رسمی در دسامبر 2018 ، برآوردها حاکی از آن بود که حداکثر 22 درصد از ترافیک سایت از نظر ماهیت مستهجن بوده است.

7. پینترست

Pinterest به بهترین شکل، به عنوان یک سایت نشانه گذاری تصویری توصیف می شود (گرچه از GIF و فیلم ها نیز پشتیبانی می کند). می توانید تصاویر را به صفحه های عمومی یا خصوصی خود اضافه کنید. سایر کاربران و صفحه ها را دنبال کنید و در مورد پین ها اظهار نظر کنید.

اگر به دنبال الهام گرفتن برای یک پروژه DIY هستید، سایت عالی است یا به چیزی نیاز دارید تا یک ایده خلاقانه را در ذهن خود ایجاد کنید.

8. سینا ویبو

سینا ویبو پاسخ چین به توییتر است که با بیش از 400 میلیون کاربر، یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی جهان به شمار می رود.

در چین اگرچه برخی از سایت ها سانسور هستند اما اگر می خواهید انگشت خود را روی نبض آنچه در خاور دور اتفاق می افتد نگه دارید، این شبکه ارزش ثبت نام دارد.

9. ردیت

Reddit به عنوان صفحه اول اینترنتی برای گفتگوی اینترنتی، این سایت قسمتی را هم برای ارسال محتوای مطالب دارد. کاربران می توانند برای تأثیرگذاری بیشتر بر آنچه که در هر زمان مطلوب به نظر می رسد، مخاطبان می توانند از ارسال و تأیید پست ها استفاده کنند.

این سایت به قسمت هایی به نام subreddits تقسیم می شود. این قسمت ها تقریباً هر موضوعی را که می توانید به آن فکر کنید، پوشش می دهند. اگر سرگرمی خاصی دارید، Reddit مکان بسیار خوبی برای یافتن افراد همفکر است.

10. TikTok

TikTok یکی از جدیدترین برنامه های رسانه های اجتماعی در جهان بوده و در تلاش است تا فضایی را که وین (Vine ) پشت سر گذاشته و ترک کرده است، پر کند. در این دوره تقاضای قابل توجهی برای فیلم کوتاه وجود دارد و TikTok در سه ماهه اول سال 2018 بارگیرترین برنامه جهان بوده است.

11. Ask.fm

Ask.fm یک سایت پرسش و پاسخ است. کاربران نمایش داده شده و هر کسی می تواند وارد شده و افکار خود را ارائه دهد.

این سایت قبلاً ناشناس بود اما خودکشی های دو نوجوان انگلیسی پس از آزار و اذیت و قلدری در فضای مجازی، لزوم وجود چنین شبکه و فضایی را برای همگان یادآور شد.

12. VKontakte

VKontakte معادل روسی فیس بوک است. این سایت محبوب ترین سایت در کشور روسیه به شمار می رود. این شبکه بسیاری از ویژگی های مشابه همتای آمریکایی خود را دارد. ویژگی هایی از جمله گروه ها، صفحات‌، پیام های خصوصی‌، مدیریت رویدادها، برچسب گذاری تصویر و بازی های درون برنامه ای را برای همگان به اشتراک می گذارد.

13. فلیکر

Flickr در درجه اول یک سایت میزبان عکس است و برای این امر گزینه های رایگان و پولی در آن وجود دارد. گزینه رایگان برای تهیه 1 ترابایت فضا استفاده می شود؛ اما در آغاز سال 2019 این شرکت آن را به 1000 تصویر کاهش داد. کاربران می توانند در این فضا عکس هایی را که دوست دارند، به اشتراک بگذارند تا همه درباره آنها نظر دهند.

14. میت آپ

Meetup شکاف بین یک شبکه اجتماعی آنلاین و یک شبکه اجتماعی واقعی زندگی را تکمیل می کند. می‌توانید از ابزارهای آنلاین موجود در آن برای یافتن گروه ها و رویدادهایی استفاده کنید که با علایق شما مطابقت دارند، بعد به گروه های میت آپ ملحق شوید.

اگر در یک شهر بزرگ زندگی می کنید، گزینه های موجود در این شبکه می تواند به همان اندازه متفاوت باشند که تیم های ورزشی یا گروه های یادگیری زبان هستند. در مناطق روستایی اما انتخاب ها محدودتر می باشند.

15. InterNations

اگر یک مهاجر هستید، باید در InterNations یک حساب کاربری داشته باشید. این سایت به شما امکان می دهد تا افراد دیگری را در شهر خود پیدا کنید که با زبان، علایق یا خط کار شما مطابقت دارند.

مانند Meetup‌، رویدادهای بدنی زیادی وجود دارد که می توانید در آن شرکت کنید. از طرف دیگر ، فقط می توانید از سایت برای پرسیدن سؤال و به دست آوردن دیدگاه در خانه نیز استفاده کنید.

16. XING

XING جایگزین محبوبی برای LinkedIn در سرزمین اصلی اروپا است. این سایت پروفایل ها، گروه ها، رویدادها، تالار گفتگو و ویژگی های انجمن آنلاین را ارائه می دهد. اگر می خواهید از ویژگی جستجوی پیشرفته استفاده کنید، باید هزینه ماهیانه این سایت را پرداخت کنید.

17. Nextdoor

Nextdoor یک شبکه اجتماعی محلی است. در این سایت کنترل حریم خصوصی سختگیرانه انجام می شود؛ به این معنی که فقط افرادی که در منطقه شما زندگی می کنند، می توانند به گروه خاص محله شما بپیوندند.

اگر به دنبال راهی برای مدیریت برنامه های تماشای محله، سازماندهی خریدهای محلی و یا فقط آگاهی از همه اخبار جامعه محلی هستید، به Nextdoor در زندگی خود نیاز دارید.

18. تینر

اگر به دنبال عشق می گردید Tinder برنامه شماست. بستر این رسانه اجتماعی مملو از کاربران مجرد است و چه کسی می داند چه اتفاقی می تواند در آینده رخ دهد.

19. چهار ضلعی

Foursquare یک برنامه رسانه اجتماعی مبتنی بر مکان است. وقتی خارج از خانه هستید می توانید از آن استفاده کنید تا مکان های تفریحی، رستوران ها، رویدادها و سایر مکان های تفریحی و مورد نیاز در اطراف خود را پیدا کنید.

20. مای اسپیس

مای اسپیس هنوز زنده است البته امروز به یک شبکه اجتماعی با مضمون موسیقی تبدیل شده است. بعد از این که شرکت سوئدی بهترین ویژگی های اجتماعی برنامه را از بین برد، از بسیاری جهات توانست جای خالی باقی مانده از Spotify را پر کرده است. Myspace به شما امکان می دهد تا به موسیقی گوش دهید و در مورد آن با سایر کاربران گپ بزنید.

در دنیای امروزی، رشد و ایجاد شبکه های اجتماعی رشدی قارچ گونه داشته است، با وجود این بسیاری از آنها به سختی می توانند در جذب مخاطب موفق عمل کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید