قیمت آیفون جدید و مشخصات آن لو رفت!

کدخبر: ۳۰۷۷۲۳
​اقتصاد نیوز: قیمت آیفون SE 2 و مشخصات این گوشی هوشمند توسط کو در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این دستگاه در نسخه های 64 و 128 گیگابایتی به فروش می رسد.
قیمت آیفون جدید و مشخصات آن لو رفت!

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک،تحلیلگر محصولات اپل، مینگ چی کو به تازگی اطلاعات جدیدی از آیفون اس ای 2 منتشر کرده است. در گذشته آقای کو به عرضه این محصول در اوایل سال آینده میلادی اشاره کرده بود (آیفون SE2 مجهز به تراشه A13 در سال 2020 روانه بازار می شود). این گوشی هوشمند از طراحی مشابه با آیفون 8 بهره می برد و در دو نسخه مجهز به 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

آقای گو اعلام کرده اپل این دستگاه را در سه رنگ نقره ای، خاکستری فضایی و قرمز به فروش می رساند. قیمت آیفون SE2 در نسخه پایه برابر با 399 دلار خواهد بود. در حالی که این گوشی هوشمند دارای طراحی مشابه با آیفون 8 است، به چیپست اپل A13 Bionic و 3 گیگابایت رم مجهز می شود. این میزان رم نسبت به گوشی های سری آیفون 11، 1 گیگابایت کمتر است.

آیفون SE 2 فاقد فناوری تاچ سه بعدی است. آقای کو پیش بینی کرده اپل به صورت ماهانه موفق به فروش 2 تا 4 میلیون آیفون SE2 می شود. با توجه به این موضوع، باید منتظر فروش 30 میلیونی این گوشی هوشمند در سال 2020 باشیم. در صورتی که قیمت اعلام شده برای این گوشی هوشمند صحت داشته باشد، اپل صاحبان گوشی های آیفون 6 و 6 پلاس را هدف قرار داده است. در حال حاضر آیفون 8 با 64 گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر با 449 دلار دارد.

در سال 2016 شاهد عرضه آیفون SE با قیمت پایه 399 دلار بودیم که این نسخه به 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده بود. در سال 2017 قیمت این دستگاه به 349 دلار کاهش و حافظه داخلی آن به 32 گیگابایت افزایش پیدا کرد. در همان سال شاهد توقف تولید این گوشی هوشمند بودیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید