فرماندار کرج:

نذورات مردمی برای اربعین 5 برابر شد

کدخبر: ۳۰۸۱۴۵
فرماندار کرج از رشد پنج برابری نذورات مردمی برای برگزاری هرچه باشکوه اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرنگار مهر،  غفور قاسم پور عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: به منظور برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم راهپیمایی اربعین با هم افزایی صورت گرفته همه نذورات نقدی و غیرنقدی شهروندان فهیم و بخشداری ها، شهرداری ها و ادارات شهرستان جمع آوری و در حساب ستاد اربعین شهرستان کرج متمرکز شده است.

وی در ادامه از  رشد ۵ برابری کمک های مردمی و سازمان ها و نهادهای شهرستان کرج به منظور برگزاری هر چه باشکوه مراسم راهپیمایی اربعین ۹۸ خبر داد و افزود: حدوداً ۵۰۰ میلیون تومان نذورات در شهرستان کرج جمع آوری شده که برابر جدول زمانبندی با نظارت مستقیم ستاد شهرستان، صرف تجهیز و تأمین اقلام مورد نیاز درموکب ها خواهد شد.

فرماندار کرج در ادامه هماهنگی و برگزاری جلسات با کمیته های تخصصی پشتیبانی، آموزش و اطلاع رسانی را از جمله اقدامات انجام شده در پیشواز این اجتماع بزرگ فرهنگی - مذهبی برشمرد. 

قاسمپور اضافه کرد: پیگیری و اخذ مجوز برای استقرار موکب ها در شهرستان، برگزاری جلسه و برنامه ریزی جهت نحوه اسکان و تغذیه، پیگیری و هماهنگی ماشین آلات سبک و سنگین و سایر وسایل حمل و نقل عمومی جهت اعزام و جابجایی در کشور عراق بوده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید