تلگرام رفع فیلتر می‌شود؟

کدخبر: ۳۰۸۶۶۶
اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی ایران اعلام کرد که تلگرام فعلا ر این کشور رفع فیلتر نمی شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمد جواد کولیوند، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی ایران در خصوص احتمال رفع فیلتر تلگرام گفت: با توجه به اتفاقات اخیر در ارتباط با این پیامرسان فعلاً این احتمال وجود ندارد، بحثی هم در خصوص تلگرام مطرح نشده و مسدود است و فعلاً کاری نمی‌توان کرد.

کولیوند همچنین در خصوص آخرین تصمیم‌ها برای برگزاری الکترونیکی انتخابات گفت: این موضوع باید توسط شورای نگهبان تأیید شود، الان تمام فرآیند انتخابات به جز اخذ و تجمیع رأی الکترونیکی است.

کولیوند افزود: وزارت کشور در این خصوص با شورای نگهبان ارتباط گرفته و منتظر نتیجه نهایی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: سخت افزار و نرم افزارهای لازم برای الکترونیکی شدن کامل انتخابات آماده شده و وزارت کشور با بخش آی‌تی شورای نگهبان هم مراوداتی داشته است، امیدواریم دو موضوع اخذ و تجمیع رأی هم نهایی و تمام فرآیند الکترونیکی شود.

این نماینده مجلس در پاسخ به اینکه در صورت الکترونیکی شدن اخذ رأی، مشکل افرادی که هنوز کارت‌ ملی هوشمند خود را علی‌رغم ثبت‌نام دریافت نکرده‌اند چگونه حل خواهد شد هم اعلام کرد: برای رأی دادن به صورت الکترونیکی شماره ملی مهم است ولی پیگیری‌هایی در خصوص کارت ملی هوشمند انجام داده‌ایم و با ثبت احوال هم جلسه داشتیم و از محدودیت‌های آنان مطلع شدیم و در حال پیگیری برای رفع مشکل هستیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید