آزادی گروگان ۱۷ ساله در زاهدان؛ آدم ربایان گرفتار شدند

کدخبر: ۳۰۸۸۰۳
اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از رهایی نوجوان ۱۷ ساله‌ای که در خیابان شهید چمران زاهدان گروگان گرفته شده بود خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا ،سردار محمد قنبری اظهار داشت: صبح روز بیست و هفتم مهرماه یک‌فقره آدم‌ربایی در محدوده خیابان شهید چمران زاهدان به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد سرنشینان ۲ دستگاه پراید و پژو ۴۰۵ با تهدید سلاح گرم نوجوان ۱۷ ساله را که در مسیر مدرسه در حرکت بوده گروگان گرفته و به سرعت متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به حساسیت موضوع و حفظ جان گروگان تیمی ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند و پس از ۲۰ روز تحقیقات شبانه روزی با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی یکی از آدم‌ربایان شناسایی و روز گذشته در اقدامی غافلگیرانه هنگام تردد در محدوده خیابان «سعدی» با یک دستگاه پراید دستگیر شد.

وی بیان کرد: با دستگیری یکی از آدم‌ربایان، دیگر اعضای این باند گروگانگیری عرصه را بر خود تنگ دیده و فرد ربوده شده را شب گذشته در منطقه «چشمه زیارت» شهرستان زاهدان رها کرده و متواری شدند.

سردار قنبری تصریح کرد: با توجه به اطلاعات بدست آمده تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند گروگانگیری و علت و انگیزه آنها در این خصوص ادامه دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید