خرید آستون مارتین جیمز باند +عکس

کدخبر: ۳۰۸۹۱۸
اقتصاد نیوز:امسال بار دیگر ، کاتالوگ تعطیلات معروف Neiman Marcus رونمایی شد. از جمله به اصطلاح هدایای فانتزی یک نسخه ویژه استون مارتین DBS Superleggera با الهام از خودرو های فیلم جیمز باند است.

به گزارش اقتصاد نیوز، بازیگر دانیل کریگ ، خود رنگ داخلی و خارجی را انتخاب کرده است و این رنگ فقط در نسخه ۰۰۷ فروخته می شود البته نکته مهم این خودرو قیمت بسیار بالای آن است ۷۰۰،۰۰۷ دلار .

این قیمت تقریباً دو برابر قیمت یک DBS Superleggera معمولی (۳۰۴،۹۹۵ دلار) است. اما این نکته خوبی نیز دارد، بخاطر داشته باشید ۱۲ درصد از قیمت خرید این خودرو فوق لوکس به بنیاد The Opportunity Network اهدا خواهد شد. برای اینکه این پیشنهاد حتی ویژه تر شود و همچنین قیمت آن را بیشتر توجیه کند خریداران این خودرو میتوانند با یک پرواز رایگان به انگلیس خودرو خود را در خط تولید مشاهده کنند.

ماشین جیمز باند

علاوه بر این ، آنها یک ساعت مچی Seamaster Omega با نسخه محدود ، تمام پلاتین (نسخه رسمی فیلم “۰۰۷” ) دریافت می کنند ، و همچنین دو بلیط به پیش نمایش جهانی فیلم آینده جیمز باند با نام No Time to Die .

تصور می کنیم در هر DBS Superleggera گزینه های منحصر به فرد دیگری وجود دارد که توسط Neiman Marcus فروخته شده است ، اما وب سایت هیچ چیز در مورد آنها ذکر نکرده است. یک مورد مطمئناً این موتور همان موتور دوقلو توربو ۵.۲ لیتری V12 است که ۷۱۵ اسب بخار قدرت و ۶۶۴ پوند فوت گشتاور تولید می کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید