یک عضو هیات رئیسه مجلس:

شواهد تایید نمی‌کند که رهبری لوایح FATF را تایید کرده باشند

کدخبر: ۳۰۸۹۵۹
سیدامیرحسین قاضی‌زاده گفت: اگر لوایح FATF در نشست سران قوا تصویب شده و به تأیید رهبر انقلاب رسیده بود، حتماً رئیس مجلس در جلسات هیأت‌رئیسه اعلام می‌کرد.
شواهد تایید نمی‌کند که رهبری لوایح FATF را تایید کرده باشند

به گزارش اقتصادنیوز، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به اظهارنظر معاون اول رئیس جمهور در زمینه تصویب لوایح مرتبط با FATF در نشست شورای سران قوا و تأییدیه رهبر معظم انقلاب در این باره گفت: آقای لاریجانی به‌عنوان رئیس مجلس و یک عضو شورای سران قوا تاکنون در جلسات هیأت‌رئیسه مجلس چنین موضوعی را عنوان نکرده است و اگر اینگونه بود آقای لاریجانی آن را مطرح می‌کرد.

وی افزود: از سوی دیگر شواهد و قرائن موجود نیز این موضوع را تأیید نمی‌کند که مقام معظم رهبری لوایح مرتبط با FATF تأیید کرده‌ باشند و فضای حاکم چیز دیگری را می‌گوید.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: اگر سران قوا این لوایح را در نشست خود، تصویب و رهبر معظم انقلاب نیز آن را تأیید می‌کردند آقای روحانی آن را صراحتاً اعلام می‌کردند. 

به گزارش فارس، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور امروز در جلسه هم اندیشی با علما و روحانیون عنوان کرده بود: «با توجه به تصویب لوایح FATF و CFT در جلسه سران سه قوه و تایید مقام معظم رهبری، مجمع تشخیص مصلحت نظام هر چه سریعتر این لوایح را تصویب کند».

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید