شایعه بمب‌گذاری در شورای شهر فردیس!

کدخبر: ۳۰۹۱۹۸
اقتصادنیوز: یک عضو شورای شهر فردیس ضمن گلایه از عدول برخی اعضای شورای شهر از رأی خود به شهردار منتخب گفت: برخی برای بر هم زدن جلسه شورا با پلیس تماس گرفتند و گفتند که در شورای شهر بمبگذاری شده است.
شایعه بمب‌گذاری در شورای شهر فردیس!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، اخیراً فیلمی از جلسه شورای شهر فردیس منتشر شده که در آن یکی از اعضای شورای شهر فردیس از عدول برخی اعضا از رأی خود به شهردار منتخب گلایه می‌کند.

حسن سعیدی در این فیلم می‌گوید: برخی از اعضا در جلسه شورا به شهردار منتخب رأی مثبت دادند اما با حضور در وزارت کشور از رأی خود عدول کردند که این کار درست نیست.

سعیدی با بیان اینکه باید در امور با هم هماهنگ باشیم با بیان اینکه «به زور نمی‌توان یک نفر را شهردار کرد» از برخی فشارها برای شهردار شدن یک شخص خاص انتقاد می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طبق قانون هر کس که اکثریت آرا را بیاورد به عنوان شهردار منتخب معرفی خواهد شد اعلام کرد: ما این موضوع را تمام کردیم و به حیاط شورا رفتیم دیدیم بحث بمبگذاری مطرح شده و پس از تماس با 110 اعلام کرده‌اند در شورای شهر فردیس بمبگذاری شده است.

سعیدی ادامه می‌دهد: با این اتفاقاتی که در فردیس افتاده باید نام این شهر در گینس ثبت شود، برای بر هم زدن جلسه شورا دوستانی به 110 زنگ زده و اعلام کرده‌اند سریع بیایید که در شورا بمبگذاری شده است، به هر نحو تلاش کردند جلسه را به هم بزنند، این کارها درست نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید