امام جمعه موقت بیرجند:

دستگیری مدیر آمدنیوز سیلی به آمریکا بود

کدخبر: ۳۰۹۳۴۳
امام جمعه موقت بیرجند گفت: دشمنان اسلام به ویژه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در جریان دستگیری مدیر شبکه معاند آمدنیوز سیلی خوردند و این اقدام بزرگ زمینه‌ای برای توسعه اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی در دیگر صحنه‌هاست.
دستگیری مدیر آمدنیوز سیلی به آمریکا بود

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ غلامحسین نوفرستی در خطبه‌های نمازجمعه بیرجند در مصلای المهدی (عج) افزود: امیدواریم شاهد پیشرفت‌ها در این حوزه باشیم تا در موقعیت‌های دیگر هم سیلی بزرگی به دشمنان اسلام و انقلاب بزنیم.

وی گفت: پیروزی اطلاعاتی و امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جریان دستگیری «روح‌الله زم» دستاورد بزرگ عملیاتی و اطلاعاتی است چون این فرد در خدمت به استکبار و دشمنان نظام و انقلاب بود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: زم بعد از فرار از کشور مورد طعمه سیستم‌های اطلاعاتی و سیاسی غرب و ایالات متحده آمریکا قرار گرفت ولی فرزندان این مرز و بوم سیلی بزرگ دیگری به دشمن و ایادی او نواختند.

وی اظهار داشت: فرهنگ لیبرال قصد دارد بشر را به رهابودن بکشاند و قرآن می‌فرماید هرکس مطیع خدا و پیامبر شود و هر دستور پیامبر را دستور خدا بداند و از خدا بترسد، اهل ایمان است.

حجت الاسلام نوفرستی گفت: ترس از خدا با ترس از دیگران متفاوت است چون ترس از خدا به انسان عظمت و شکوه می‌دهد و کسی که از خدا می‌ترسد دنیا برایش، کوچک است.

وی ترس از خدا را زمینه‌ساز رستگاری در همه حوزه‌ها دانست و افزود: کسی که از خدا بترسد هیمنه دیگران در او اثر نمی‌کند.

امام جمعه موقت بیرجند چهارم آبان و روز وقف را از مناسبت‌های هفته ذکر و اضافه کرد: جلسات امام حسین (ع) در طول تاریخ با نیت‌های خالص مردم اداره می‌شده و رضاخان ملعون تلاش کرد فرهنگ وقف نابود شود.

وی گفت: همه ما باید از این سنت الهی استقبال کنیم، چون وقف سرمایه‌گذاری الهی است.

حجت الاسلام نوفرستی با یادآوری اعتراض و افشاگری امام خمینی (ره) علیه کاپیتولاسیون در چهارم آبان 1343 ادامه داد: امام فرمودند این باعث تاسف است که اگر یک سرباز آمریکایی به بزرگترین شخصیت کشور توهین کند، کسی حق حق ندارد با او برخورد کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید