گوجه فرنگی گران شد

کدخبر: ۳۰۹۴۰۳
اقتصاد نیوز: رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با اشاره به افزایش حدود ۱۰۰۰ تومانی قیمت گوجه فرنگی، گفت:قیمت این محصول در میدان مرکزی میوه و تره بار تا ۳۷۰۰ تومان رسیده است.
گوجه فرنگی گران شد

اسدالله کارگر اظهارداشت: قیمت گوجه فرنگی با حدود ۱۰۰۰ هزار تومان افزایش در میدان مرکزی میوه و تره بار تا ۳۷۰۰ تومان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه این قیمت گوجه فرنگی ممتاز و باکیفیت است، گفت: حداقل قیمت این محصول در میدان مرکزی ۲۰۰۰ تومان است ضمن اینکه قیمت گوجه فرنگی افت زیادی کرده بود و هم اکنون تقریبا در حالت نرمال قرار دارد.

این فعال بخش خصوصی با بیان اینکه با آغاز فصل سرما عرضه گوجه فرنگی به تدریج محدود به مناطق گرمسیر و جنوبی کشور می شود، افزود: بنابراین افزایش قیمت در این مقطع از سال طبیعی است.

کارگر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه عرضه میوه های پاییزی در بازار به اوج خود رسیده است، گفت: پرتقال رسمی و ناول جنوب نیز به عرضه انبوه رسیدند اما عرضه پرتقال شمال فعلا محدود است.

وی قیمت هرکیلوگرم پرتقال رسمی و ناول جنوب را به ترتیب بین ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان و ۷۰۰۰ تا ۹۰۰۰ تومان اعلام و اضافه کرد: خوشبختانه عرضه میوه در سالجاری به دلیل تولید خوب، شرایط مطلوبی دارد و افزایش قیمتی در این زمینه پیش بینی نمی شود.

به گفته وی، این قیمت ها، قیمت عرضه در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران است و در مراکز خرده فروشی سطح شهر با ۳۵ درصد سود عرضه می شود.  

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید