سردار تنگسیری: کنار آمدن با استکبار، توهین به مردم ایران است

کدخبر: ۳۰۹۶۰۶
اقتصادنیوز: فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اگر بخواهیم با استکبار کنار بیاییم باید دین بدهیم، به نوکر استکبار تبدیل شویم و به دوران طاغوت بازگردیم که ننگ و توهین به ملت ایران است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار  علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم بزرگداشت سردار شهید محمدجعفر سعیدی و گرامیداشت یاد و خاطره ۱۳۸ شهید عملیات «کربلای ۴» استان بوشهر و دومین یادواره شهدای روستای احشام قائدها با گرامیداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: استان حماسه‌ساز بوشهر ثابت کرده که در همه عرصه‌های مقاومت دارای ابعاد مختلف است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: در استان حماسه‌ساز بوشهر جای پای استکبار وجود دارد و جوانان بوشهری همچنان قد خم نکرده و ایستاده‌اند.

وی با اشاره به استقامت استان بوشهر در برابر استعمارگران و استکبار جهانی گفت: استان بوشهر افتخار دارد در برابر استعمارگران، استکبار و نوکران استکبار مقاومت و ایستادگی کرده و شهدایی را تقدیم اسلام کند.

سردار تنگسیری اظهار کرد: امروز در همه نقاط کشور و بوشهر عزیزانی تقدیم کردیم تا کلمه «الله» باقی بماند و امروز در مقابل استکبار جهانی بانام «الله» ایستادیم و در دنیا پرچم عدالت در دست گرفتیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به استقامت مردم ایران در برابر تحریم‌ها و فشارهای دشمنان گفت: این ملت زیر فشارهای ناحق دشمنان ایستادگی در مقابل تحریم‌ها مقاومت کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به شهدا کربلای ۴، اذعان کرد: شهید سعیدی و ۱۳۷ شهید بزرگوار عملیات کربلای ۴ به همراه غواصان مردانه در برابر تیرهای دشمنان ایستادند و خط باز کردند و دلاورمردان بوشهری نیز در ناوتیپ امیرالمؤمنین (ع) حماسه آفریدند.

سردار تنگسیری خاطرنشان کرد: قایق‌های تندرو در زمان به نحوه‌ای عمل کردند که رسام‌ها از بالای سر آن‌ها می‌گذشت اما هیچ رزمنده‌ای هراس نداشت. این شجاعت و مردانگی می‌خواهد که از ساحل عبور کردند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه بابیان اینکه شهدا زنده‌اند، عنوان کرد: شهید سعیدی و امثال آن‌ها که مردانه ایستادند امروز در این مراسم حضور دارند تا پاسخ سلام‌های همه مهمانان را دهند، شهدا دل وسیع دارند اما باید در مسیر آن‌ها باشیم و همه بدانند چراغ شهدا هیچ‌وقت و با هیچ وسیله ای خاموش نمی‌شود.

سردار تنگسیری تصریح کرد: دشمن بداند این رزمندگان بودند که بافرمان ولایت خط‌شکن شدند و امروز فرزندان همین رزمندگان و شاید افراد مقاوم‌تری وجود دارند تا در مقابل توطئه‌های دشمنان بایستیم.

وی بابیان اینکه هیچ‌گاه دشمن با ما کنار نمی‌آید، تصریح کرد: اگر بخواهیم با استکبار کنار بیاییم باید دین بدهیم و به نوکر استکبار تبدیل شویم و به دوران طاغوت بازگردیم که  ننگ و توهین به ملت ایران است.

سردار تنگسیری اظهار کرد: امام خمینی (ره) فرمودند راه قدس از کربلا می‌گذرد و امروز می‌بینیم خرمشهرها فتح شدند و راه کربلا باز شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید