یک نماینده مجلس:

هزینه کردن از رهبر انقلاب در ماجرای FATF جفا به ایشان است

کدخبر: ۳۱۰۱۷۴
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: هزینه کردن از رهبر انقلاب در ماجرای FATF جفا به ایشان است، چون اگر بخواهند مطلبی را به اطلاع مردم برسانند خود، این کار را انجام می‌دهند.

به گزارش اقتصادنیوز، علی رستمیان نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارنظر اخیر معاون اول رئیس جمهور مبنی بر تأیید لوایح مرتبط با FATF از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: هزینه کردن از مقام معظم رهبری در ماجرای FATF و موارد دیگر جفا به ایشان است و اگر رهبر انقلاب بخواهند مطلبی را به اطلاع مردم برسانند، سخنگو، روابط عمومی و غیره دارند و خود این کار را انجام می‌دهند. 

وی افزود: عضویت در کنوانسیون‌های بین‌المللی همچون کنوانسیون‌های پالرمو و غیره نتیجه‌ای جز سبکی برای کشور ما ندارد و ما باید برای پیشرفت در حوزه‌های مختلف فرامین رهبری در حوزه‌های اقتصادی را اجرایی کنیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: مقامات دولتی باید بدانند که راه توسعه و پیشرفت کشور ما تکیه بر توان داخلی و رونق تولید در داخل است و عضویت در کنوانسیون‌هایی که غرب و آمریکا آن را مدیریت می‌کنند برای ما ثمری ندارد. 

رستمیان خاطرنشان کرد: ما بدعهدی آمریکا و غرب را در موارد مختلف دیده‌ایم و نباید به آنها اعتماد کرد و این بار از طریق FATF عرصه را برای فعالیت آنها باز کنیم بلکه همان‌طور که گفتم تنها راه پیشرفت و توسعه کشور ما تکیه بر توان و ظرفیت‌های داخلی کشور است. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید