ادعای عجیب مادر رونالدو درباره فرزندش

کدخبر: ۳۱۰۲۷۳
اقتصاد نیوز:مادر ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس درباره افتخارات فردی فرزندش در طول دوران بازیگری‌، ادعای عجیبی کرد.
ادعای عجیب مادر رونالدو درباره فرزندش

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از تسنیم، در حالی که زمان زیادی به معرفی برنده توپ طلای سال 2019 باقی نمانده است، دولورس آویرو، مادر کریستیانو رونالدو به شیوه‌ای جالب از فرزند خود برای کسب این جایزه حمایت کرد.

رونالدو در فصل گذشته جز جایزه بازیکن سال فوتبال ایتالیا، عنوان دیگری کسب نکرد و در رقابت برای تصاحب جایزه بازیکن سال یوفا و جایزه بازیکن سابق فیفا (The Best) به ترتیب مغلوب فیرجیل فن‌دایک و لیونل مسی شد. او تا کنون 5 بار توپ طلا را برده و به همراه مسی پرافتخارترین بازیکنان در کسب این جایزه محسوب می‌شود؛ با این حال مادر این بازیکن 34 سال مدعی است که حق او بیشتر از این‌ها بوده است.

او اظهار داشت: دست‌های مافیا در کار است. فکر می‌کنم مافیا واژه مناسبی برای توصیف ماجرا باشد. بله یک مافیای فوتبالی وجود دارد. اگر همه چیز را دیده باشید، متوجه شده‌اید که همه چیز زیر سر مافیا است. اگر کریستیانو اسپانیایی یا انگلیسی بود، چنین کارهایی را در حقش انجام نمی‌دادند اما از آنجایی که او پرتغالی است و اهل مادیرا، خب ما شاهد چنین اتفاقاتی هستیم.

مادر رونالدو در پاسخ به این سؤال که آیا فرزندش در این فصل ششمین توپ طلای خود را کسب خواهد کرد یا نه، عنوان کرد: نمی‌دانم که آیا امسال می‌برد یا نه اما مطمئنم که بالاخره ششمین توپ طلایش را می‌گیرد. من فکر می‌کنم که اگر عملکرد او را بر اساس آنچه در طول فصل انجام داده تحلیل کنیم، می‌بینم که حقش است که این جایزه را ببرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید