مصلحی: دشمنان انقلاب همه هستی خود را صرف نفوذ در کشور می‌کنند

کدخبر: ۳۱۰۷۳۵
وزیر اسبق اطلاعات گفت: دشمن می‌خواهد به وسیله نفوذ، انقلاب را متوقف کند و گفتنی است در برخی مواقع موفق هم بوده، اما به اهدافش نرسیده است.
مصلحی: دشمنان انقلاب همه هستی خود را صرف نفوذ در کشور می‌کنند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حیدر مصلحی عصر امروز(سه شنبه) در همایش روشنگری با موضوع تحلیل روابط ایران و آمریکا در دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تاریخ چهل ساله را مورد بررسی قرار دادند که بیشتر این بررسی‌ها با مبنای قرآن است، چراکه قرآن کتاب هدایت بشریت است و همه جوامع بشری را در برمی‌گیرد.

وی با اشاره به داستان بنی اسرائیل که روزی از قوم‌های برتر خداوند بودند، ادامه داد: این قوم با اینکه از پیامبران متعدد برخوردار بودند، گرفتار خشم خداوند شدند و به بیانی از چشم خداوند افتادند، با توجه به این امر رهبر معظم انقلاب هم در حال مدیریت انقلاب اسلامی هستند تا مبادا دچار خشم خداوند شویم.

وزیر اطلاعات در دولت دهم، با اشاره به جلسه خود با "بن نایف" در دوران وزارت خود گفت: بن نایف در صحبتهای خود اشاره کرد که در دوران هشت سال دفاع مقدس، عربستان بیش از 40 میلیارد دلار به عراق کمک کرده‌ است و در حالت کلی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در دوران جنگ تحمیلی بیش از 70 میلیارد دلار به عراق کمک کرده‌اند.

مصلحی در ارتباط با اقدام دانشجویان در روز 13 آبان ۱۳۵۸، تصریح کرد: پیش از وقوع انقلاب اسلامی گزارش‌های متعددی به گوش می‌رسید که آمریکایی‌ها در سفارت خود در حال جاسوسی هستند که با دانستن این امر دانشجویان در روز 13 آبان سفارت امریکا را تسخیر کردند. درست است که این اقدام سبب افتخار ملت ایران است، اما نباید غافل باشیم که هم‌اکنون سفارت آمریکا در بغداد یکی از پاسگاه‌های مهم جاسوسی در منطقه است

وی با بیان اینکه امروز دشمنان انقلاب اسلامی همه هستی خود را برای نفوذ گذاشته‌اند، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب بارها در رابطه با امر نفوذ سخنرانی‌ کرده‌اند چرا که دشمنان انقلاب اسلامی هراس دارند که جمهوری اسلامی ایران آن‌ها را به نابودی سوق دهد.

وزیر اطلاعات در دولت دهم با تاکید بر اینکه آمریکا درحال فروپاشی است، گفت: اگر شما کلمه آمریکای درحال فروپاشی را در فضای مجازی جست‌وجو کنید بیش از 14 میلیون مقاله در این خصوص وجود دارد که همگان به این مقاله‌ها دسترسی دارند. همچنین اگر به سخنرانی‌های ترامپ دقت کنید متوجه فروپاشی اقتصادی آمریکا خواهید شد.

مصلحی افزود: بیش از 70 درصد این مقالات علت فروپاشی آمریکا را انقلاب اسلامی دانسته‌اند و لازم به ذکر است که این مقالات توسط دانشمندان آمریکایی نوشته شده‌اند.

وی در خصوص اتفاقاتی که در هنر هفتم به وقوع می‌پیوندد، ادعا کرد: هالیوود محور تمام فیلم‌هایی است که در جهان ساخته می شوند و متاسفانه برخی از فیلم های نظام جمهوری اسلامی هم از این امر مستثنی نیستند. با توجه به این موضوع با نگاه جزئی و کمی دقت می‌توان پی برد که سازندگان شهرک هالیوود چند یهودی هستند که سیاستگذاری ‌ها بر محوریت آنان صورت می‌پذیرد.

وزیر اطلاعات در دولت دهم تاکید کرد: درحال حاضر دشمن برای نفوذ برنامه‌ریزی سنگینی کرده است و می‌خواهد به وسیله نفوذ انقلاب را متوقف کند و گفتنی است در برخی مواقع موفق هم بوده، اما به اهدافش نرسیده است.

مصلحی با تشریح انواع نفوذ یادآور شد: به طور کلی نفوذ به دوبخش موردی و جریانی خلاصه می‌شود. نفوذ موردی بر مبنای فرد است و جاسوسی انجام می‌شود که چهار زیر کد دارد. نخست ترور فیزیکی، دوم ترور شخصیتی که به این معناست که یک جاسوس در کنار یکی از اشخاص مهم قرار می‌گیرد، سوم اشخاص مهم و کاربردی به‌گونه‌ای شست‌وشوی مغزی داده می‌شوند که افکار آنان تغییر می‌کند و در آخر دشمن برروی یک نفر سرمایه‌گذاری می کند و در بازه چهل ساله می خواهد اثرات منفی را اعمال کند.

وی با اشاره به داستان مسلمان شدن معاویه و این که شخصی یهودی به معاویه دستور می‌دهد تا به پیامبر(ص) نزدیک شود تا در طولانی مدت وجهه اسلام را خدشه دار کند، گفت: دشمن گاهی اوقات شخصی را برای جاسوسی انتخاب می‌کند که شاید کلیدی‌ترین پست‌ها را داشته باشد.

وزیر اطلاعات در دولت دهم در خصوص نفوذ جریانی، گفت: نفوذ جریانی فعالیت‌اش به گونه‌ای است که می‌خواهد در کشور به ایجاد جریان بپردازد و با فضاسازی اهداف خود را پیش ببرد. در همین راستا یکی از مواردی که در نفوذ جریانی از آن‌ها استفاده می‌شود مردم، مسئولان و نخبگان هستند که دشمن سعی دارد آنان را دچار اشتباهات محاسباتی کند.

وزیر اسبق اطلاعات، ادامه‌داد: اقدام دوم دشمن در خصوص نفوذ این است که وعده دروغ می‌دهد.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از اقدامات دشمن برای نفوذ، مشغول کردن مسئولان است. عده‌ای عزت و بزرگی را در دوستی با آمریکا و اروپا می‌دانند، این درحالی است که خداوند متعال می‌فرماید عزت را در مناجات‌های شبانه قرار داده‌ایم.

مصلحی خاطرنشان کرد: سه دستگاه اطلاعاتی کشورهای انگلیس، آمریکا و اسرائیل در چهار سال گذشته طرحی را با شش اصل پایه گذاری کرده‌اند، مرحله اول این است که آمریکا از برجام خارج شود، دوم سربه فلک کشیده شدن قیمت دلار، سوم افزایش نارضایتی عمومی است که دشمن به صورت ویژه در این امر سرمایه‌گذاری کرده است، چهارم ایجاد تورم در حد ورشکستگی است که امروز مشاهده می‌کنید با مدیریت رهبری و نیروهای انقلابی تورم درحال برچیده شدن است، پنجم جلوگیری از بازگشت ایران به بحث هسته‌ای و در آخر قرار دادن کل نظام اسلامی در چالش، که رهبر معظم انقلاب سعی دارند کشور را از چالش‌ها رهایی دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید