باید سهم‌مان را در بازار جهانی حفظ کنیم

کدخبر: ۳۱۰۹۴۴
اقتصادنیوز :وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ما باید تمام تحریم‌های ایجاد شده را از بین ببریم و سهم‌مان را در بازار جهانی حفظ کنیم و راه را برای رفاه بهتر جامعه اسلامی فراهم کنیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس ، فرهاد دژپسند امشب در دومین همایش نکوداشت شهیدسید ابوالحسن موسوی خورشیدی اظهار کرد: زمانی که در خصوص شهید موسوی سخن گفته می‌شود به نظر می‌رسد در خصوص یک شخصیت بالای چهل سال صحبت می‌شود در صورتی که وی در جوانی به این مقام دست پیدا کرده است.

وی افزود: رمز موفقیت شهید موسوی خورشیدی در سنین جوانی این بود که همیشه در مسیری بود که همه دنیا را ظرفیت می‌دید.

دژپسند با اشاره به ویژگی‌های شهید موسوی، بیان کرد: شهید موسوی در برابر سخن دیگران دو گوش بود و یک زبان و برای مخاطب ارزش و احترام قائل بود، به معنای واقعی در موضع تحمل و تعامل قرار داشت.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در ادامه با بیان اینکه جنگ تحمیلی سرمایه انسانی را از ما گرفت و در کنار آن جبهه اقتصادی علیه انقلاب باز شد، گفت: در حال حاضر نیز تورم و تحریم‌ها افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: افزایش شکاف بین دولت و ملت از اهداف و برنامه‌های دشمن بود که با ناکامی روبرو شد.

دژپسند تاکید کرد: ما باید تمام تحریم‌های ایجاد شده را از بین ببریم و سهم‌مان را در بازار جهانی حفظ کنیم و اقتصاد نظام را برای رفاه بهتر جامعه اسلامی و ممانعت از فرو ریختن رفاه اولیه بالا ببریم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید