یک مقام کاخ سفید در کتابش نقل کرده است؛

رسوایی‌های ناتمام دونالد ترامپ؛ روایتی از رفتارها و عادات نامناسب رئیس‌جمهوری آمریکا

کدخبر: ۳۱۱۰۱۵
اقتصادنیوز؛ یک مقام کاخ سفید که هویت خود را مخفی نگه داشته است در کتاب خود که هفته آینده منتشر می‌شود، بیان داشته ترامپ فردی بی‌کفایت، بی‌ثبات و نامناسب برای فرماندهی نیروهای مسلح است.
رسوایی‌های ناتمام دونالد ترامپ؛ روایتی از رفتارها و عادات نامناسب رئیس‌جمهوری آمریکا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛  در کتابی که از یک مقام کاخ سفید درباره «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور این کشور نوشته شده، به اظهارات نژادپرستانه و جنسیت‌گرایانه وی اشاراتی داشته است.

به نوشته روزنامه تایمز آو اسرائیل به نقل از روزنامه «واشنگتن پست»،‌ این مقام آمریکایی در کتاب خود که هفته آینده منتشر می‌شود، بیان داشته ترامپ فردی بی‌کفایت، بی‌ثبات و نامناسب برای فرماندهی نیروهای مسلح است.

این کتاب اظهارات نژادپرستانه و زن‌ستیزانه رئیس‌جمهور آمریکا در مواقعی که سخنانش ضبط نمی‌شوند را توصیف می‌کند. همچنین بیان می‌کند که ترامپ هنگام حرف زدن به لکنت می‌افتد، کلمات را درهم ادا می‌کند، گیج می‌شود، به راحتی برانگیخته می‌شود و در استنتاج اطلاعات به مشکل برمی‌خورد.

این نویسنده که هویت خود را مخفی نگه داشته است، سال گذشته نیز یک ارزیابی از رفتارهای ترامپ را در روزنامه «نیویورک تایمز» منتشر کرد که در آن نوشته بود افراد زیادی در دولت تلاش می‌کنند در مقابل «رفتارهای هیجانی اشتباه» ترامپ ایستادگی کنند.

دونالد ترامپ

وی در این کتاب نوشته است، سال گذشته گروهی از کارکنان دولت قصد داشتند به‌صورت گروهی استعفا دهند ولی در نهایت به این نتیجه رسیدند که زیان چنین اقدامی بیش از سود آن خواهد بود. همچنین می‌نویسد، ترامپ اغلب نسبت به نشست‌های اطلاعاتی و امنیت ملی بی‌اعتنا است و موجب می‌شود دولت‌های خارجی به او به چشم یک فرد «ساده‌انگار و تأثیرپذیر» نگاه کنند که به‌راحتی می‌توان او را بازی داد.

این نویسنده در کتاب خود روزی را توصیف می‌کند که کارکنان ارشد دولت، به‌خاطر اظهاراتی ترامپ در حساب توئیترش نشر داده بود، صبح با وحشت از خواب بیدار شده‌  بودند. او می‌نویسد:‌ «[در چنین لحظاتی] به‌طور هم‌زمان خشکتان می‌زند، متشنج می‌شوید و شرمسار می‌شوید».

ترامپ

«استفانی گریشام» معاون مطبوعاتی کاخ سفید اواخر روز پنجشنبه طی بیانیه‌ای علیه نویسنده این کتاب گفت: «فرد ترسویی که این کتاب را نوشته، نامش را در کتاب ذکر نکرده زیرا [محتوای آن] چیزی جز دروغ نیست».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید