ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال ۲۰۱۹

کدخبر: ۳۱۱۰۴۱
اقتصاد نیوز: در این مطلب، ۲۰ بازیگر دنیا را که در سال ۲۰۱۹ صاحب بیشترین ثروت بوده‌اند، به شما معرفی کرده‌ایم. برای تهیه این فهرست از Celebrity Net Worth، Forbes و Richest استفاده شده است. آیا پیش از اینکه این مطلب را مطالعه کنید، می‌توانید حدس بزنید که چه کسانی در صدر فهرست قرار گرفته‌اند؟
ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال ۲۰۱۹

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از برترین‌ها، برخی از بازیگران معروف دنیا بیش از نیم میلیارد دلار ثروت دارند! البته این ثروت، تنها ازطریق بازیگری به‌دست نیامده، بلکه این بازیگران، سرمایه‌های خود را در حوزه‌های دیگری نیز به‌کار بسته‌اند و ثروت زیادی گرد آورده‌اند.

برد پیت

دارایی خالص: ۳۰۰ میلیون دلار

برد پیت، تهیه‌کننده و بازیگر آمریکایی اهل اوکلاهاماست. همگی بازی تحسین‌برانگیز او را در فیلم‌های سینمایی زیادی همچون «هفت» (Seven)، «باشگاه مشت‌زنی» (Fight Club)، «یازده یار اوشن» (Ocean’s Eleven) و «جنگ جهانی زد» (World War Z) به یاد داریم. تاکنون تصاویر برد پیت برروی جلد مجله‌های بیشماری چاپ شده و در سال ۱۹۹۰ نیز به‌عنوان جذاب‌ترین مرد زنده دنیا شناخته شد.

کمپانی برد پیت باعنوان Plan B اسپانسر فیلم‌های سینمایی زیادی همچون «بخور، عبادت کن، عشق بورز» (Eat, Pray, Love)، «بزن بهادر» (Kick-Ass) و «حرامزاده‌های لعنتی» (Inglourious Bastards) بوده که ۳۲۰ میلیون دلار در باکس آفیس (جدول فروش فیلم‌های سینمایی هالیوود) به‌دست آورده است.

دارایی خالص برد پیت در سال ۲۰۱۹؛ مجموعا ۳۰۰ میلیون دلار بوده که همین امر او را تبدیل به یکی از پولدارترین بازیگران دنیا کرده است.

رابرت دنیرو

دارایی خالص: ۳۰۰ میلیون دلار

رابرت دنیرو بازیگر بسیار محبوبی است که بازی‌های حرفه‌ای زیادی دارد. او در فیلم‌های سینمایی مهمی همچون «گاو خشمگین» (Raging bull)، «راننده تاکسی» (Taxi Driver)، «ملاقات با خانواده فاکر» (Meet the Fockers)، «ملاقات با والدین» (Meet the Parents) و ... بازی کرده است.

دارایی خالص رابرت دنیرو در سال ۲۰۱۹، مجموعا ۳۰۰ میلیون دلار بوده است.

رابرت داونی جونیور

دارایی خالص: ۳۰۰ میلیون دلار

رابرات داونی جونیور، بازیگر و خواننده آمریکایی است؛ البته همه ما او را بیشتر بخاطر بازی‌های درخشانش در فیلم‌هایی همچون سه‌گانه «مرد آهنی» (Iron Man)، «شرلوک هلمز» (Sherlock Holmes) و «انتقامجویان» (Avengers) می‌شناسیم. معمولا فیلم‌های سینمایی رابرت داونی، فروشی میلیاردی در سرتاسر دنیا دارند.

امروزه دارایی خالص رابرت داونی، ۳۰۰ میلیون دلار است که باعث شده او یکی از ثروتمندترین بازیگران دنیا باشد.

«من فکر می‌کنم که هرکسی بالاخره در زمان مشخص خودش، آن کاری را که باید انجام بدهد، انجام می‌دهد» (رابرت داونی جونیور).

ویل اسمیت

دارایی خالص: ۳۰۰ میلیون دلار

ویل اسمیت، بازیگر، تهیه‌کننده و رپر آمریکایی است. او پیش از اینکه بیست سالش تمام شود، میلیونر بود. ما ویل اسمیت را با بازی در فیلم‌هایی همچون «شاهزاده تازه‌نفس بل ایر» (The Fresh Prince of Bel-Air) و «مردان سیاهپوش» (Men in Black) می‌شناسیم.

نام ویل اسمیت در کتاب رکورد‌های گینس ثبت شده، زیرا سه فیلم سینمایی او در طی ۲۴ ساعت رکورد فروش در افتتاحیه را شکست.

دارایی خالص ویل اسمیت در سال ۲۰۱۹، مجموعا ۳۰۰ میلیون دلار برآورد شده است.

«در سرتاسر زندگی، مردم، شما را دیوانه می‌کنند، به شما بی‌احترامی می‌کنند و با شما بدرفتاری می‌کنند. اجازه بدهید که خدا خودش مشکلات را حل کند، زیرا نفرتی که در قلبتان وجود دارد، از درون، شما را می‌خورد» (ویل اسمیت).

مایکل داگلاس

دارایی خالص: ۳۰۰ میلیون دلار

مایکل داگلاس، بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی اهل نیوجرسی است. او را به‌عنوان یکی از بزرگترین بازیگران هالیوود و یکی از موفق‌ترین تولیدکنندگان دهه ۹۰ می‌شناسند.

دارایی خالص مایکل داگلاس، ۳۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده است. داگلاس، شانزدهمین بازیگر ثروتمند تمام تاریخ شناخته شده است.

تام هنکس

دارایی خالص: ۳۵۰ میلیون دلار

تام هنکس، بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی است. تا جایی که ما می‌دانیم، کسی نیست که تام هنکس را دوست نداشته باشد. تام در فیلم‌های معروف زیادی بازی کرده؛ ازجمله «فارست گامپ» (Forrest Gump)، «کد داوینچی» (Da Vinci Code) و «فرشته و شیطان» (Angel and Demons). صداپیشگی تام هنکس در انیمیشن سینمایی «داستان اسباب‌بازی ۳» (Toy Story ۳) نیز باعث شده که این فیلم با فروش یک میلیارد دلار در باکس آفیس، تبدیل به پرفروشترین فیلم سال شود.

در سال ۲۰۱۹، دارایی خالص تام هنکس، ۳۵۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

«اگر کاری آسان باشد، همه آن را انجام می‌دهند. سختی کار است که به آن عظمت می‌بخشد» (تام هنکس).

شون کانری

دارایی خالص: ۳۵۰ میلیون دلار

شون کانری که لقب «سر» را نیز از آن خود کرده، بازیگر و تهیه‌کننده بازنشسته اسکاتلندی است که برنده یک جایزه اسکار، دو جایزه بفتا و سه جایزه گلدن گلوب شده است. او را بیشتر به‌عنوان اولین کسی می‌شناسیم که نقش جیمز باند افسانه‌ای را ایفا کرده است.

در سال ۲۰۱۹، ثروت خالص شون کانری، ۳۵۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

کیانو ریوز

دارایی خالص: ۳۶۰ میلیون دلار

کیانو چارلز ریوز، بازیگر، کارگردان، تهیه‌کننده و موزیسین کانادایی-لبنانی است. او در فیلم‌های متعددی ایفای نقش کرده که فروش بالایی در باکس آفیس داشته‌اند؛ البته احتمالا همگی او را بیشتر به‌واسطه بازی در نقش نئو در سه‌گانه «ماتریکس» (Matrix) و نیز نقش جان ویک در سه‌گانه «جان ویک» (John Wick) می‌شناسیم.

در سال ۲۰۱۹، دارایی خالص کیانو ریوز، مجموعا ۳۶۰ میلیون دلار برآورد شده است.

جکی چان

دارایی خالص: ۳۷۰ میلیون دلار

جکی چان، بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده هنگ‌کنگی است. او حرفه‌اش را در پنج سالگی با بازیگری آغاز کرد و عملکرد‌های جالب‌توجهش شهرت و ثروت زیادی برای او به ارمغان آورده است.

دارایی خالص جکی چان در سال ۲۰۱۹، مجموعا ۳۷۰ میلیون دلار برآورد شده است.

«اجازه ندهید که شرایط، شما را کنترل کنند. خود شما شرایط را تغییر دهید» (جکی چان).

کلینت ایستوود

دارایی خالص: ۳۷۵ میلیون دلار

کلینت ایستوود، بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی اهل سان‌فرانسیسکو است. او برای کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلم‌های سینمایی «نابخشوده» (Unforgiven) و «عزیز میلیون دلاری» (Million Dollar Baby) برنده جایزه اسکار شده است.

در سال ۲۰۱۹، دارایی خالص کلینت ایستوود، ۳۷۵ میلیون دلار تخمین زده شده است.

«برای تلاش‌هایتان احترام قائل شوید، به خودتان احترام بگذارید. احترام به خود باعث نظم و دیسیپلین شخصی می‌شود. قدرت واقعی در یاد گرفتن مهارت‌های جدید است» (کلینت ایستوود).

مری کیت و اشلی اولسن

دارایی خالص: ۴۰۰ میلیون دلار

مری کیت و اشلی، دوقلو‌های بازیگر، طراح لباس و تاجر آمریکایی هستند. مجله فوربس، آن‌ها را در رده یازدهم ثروتمندترین زنان حیطه سرگرمی قرار داده است. محصولات آن‌ها در سرتاسر دنیا فروش زیادی دارد.

در سال ۲۰۱۹، دارایی خالص این خواهران دوقلو، ۴۰۰ میلیون دلار برآورد شده است. در فهرستی که ما تهیه کرده‌ایم، این دو خواهر، تنها بازیگران زن ثروتمندی هستند که نامشان در میان بیست نفر اول قرار گرفته است.

آرنولد شوارتزنگر

دارایی خالص: ۴۰۰ میلیون دلار

آرنولد شوارتزنگر، حرفه خود را به‌عنوان بدنساز آغاز کرد؛ ورزشی که اکنون در آن به یکی از معروف‌ترین‌ها تبدیل شده است. هرچند صنعت فیلم نیز ثروت بسیار زیادی برایش به ارمغان آورده است.

ثروت آرنولد در سال ۲۰۱۹، مجموعا ۴۰۰ میلیون دلار برآورد شده و او اکنون یکی از ثروتمندترین بازیگران جهان و همینطور ثروتمندترین بدنساز دنیاست.

سیلوستر استالونه

دارایی خالص: ۴۰۰ میلیون دلار

سیلوستر استالونه، بازیگری آمریکایی است. او دو فیلم از بزرگترین فیلم‌های سینمایی تمام تاریخ هالیوود را ساخته که حدود چهار میلیارد دلار فروش داشتند. استالونه، ازجمله بازیگرانی است که بالاترین دستمزد‌ها را در هالیوود دریافت می‌کنند. همگی ما او را به‌واسطه بازی در فیلم‌هایی همچون «راکی» (Rocky) و «رمبو» (Rambo) می‌شناسیم.

در سال ۲۰۱۹، مجموع دارایی سیلوستر ۴۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

«من باور دارم که قدرتی درونی وجود دارد که باعث برنده یا بازنده شدن انسان می‌شود و برنده‌ها کسانی هستند که واقعا به حقیقت درون قلبشان گوش دهند» (سیلوستر استالونه).

جک نیکلسون

دارایی خالص: ۴۰۰ میلیون دلار

جک نیکلسون، بازیگر، نویسنده و تهیه‌کننده آمریکایی اهل نیویورک است. ما او را بیشتر بخاطر بازی در فیلم‌هایی همچون «درخشش» (Shining)، «پرواز بر فراز آشیانه فاخته» (One Flew Over the Coco’s Nest) و «کلاغ سیاه» (Raven) می‌شناسیم. او تاکنون با بازیگران مطرحی در فیلم‌های سینمایی مختلفی همبازی شده است.

دارایی خالص جک نیکلسون در سال ۲۰۱۹، مجموعا ۴۰۰ میلیون دلار برآورد شده است.

آمیتا باچان

دارایی خالص: ۴۰۰ میلیون دلار

آمیتا باچان، یکی از بزرگترین نام‌ها در صنعت فیلمسازی کشور هندوستان و نیز یکی از ثروتمندترین ستاره‌های کل تاریخ سینمای بالیوود است.

در حال حاضر، نام او در فهرست ثروتمندترین بازیگران سال ۲۰۱۹ با ثروتی حدود ۴۰۰ میلیون دلار در رده ششم قرار گرفته است.

آدام سندلر

دارایی خالص: ۴۲۰ میلیون دلار

آدام سندلر، بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی است که گاهی از او به‌عنوان یکی از پردرآمدترین بازیگران هالیوود نیز یاد می‌کنند.

وقتی یکی از فیلم‌هایی سنمایی آدام، فروشی معادل ۲۷۱ میلیون دلار در باکس آفیس به‌دست آورد و تبدیل به پرفروشترین فیلمش نیز شد، این بازیگر به شهرت عظیمی دست یافت.

ثروت آدام سندلر در سال ۲۰۱۹، مجموعا ۴۲۰ میلیون دلار برآورد شده و اکنون او یکی از ثروتمندترین بازیگران و تهیه‌کنندگان هالیوود به‌شمار می‌آید.

مل گیبسون

دارایی خالص: ۴۲۵ میلیون دلار

مل گیبسون، بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان آمریکایی اهل نیویورک است. او را بیشتر به‌واسطه کارگردانی فیلم سینمایی «مصائب مسیح» (Passion of Christ) و بازی در فیلم‌های سینمایی «ما سرباز بودیم» (We Were Soldiers) و «شجاع‌دل» (Braveheart) می‌شناسیم که در سال ۱۹۹۵ برای فیلم شجاع‌دل، برنده یک جایزه اسکار و یک جایزه گلدن گلوب شده است.

دارایی خالص مل گیبسون در سال ۲۰۱۹، مجموعا ۴۲۵ میلیون دلار برآورد شده است.

«فیلمسازی نوعی تجارت است. استقلال در صنعت فیلمسازی، امری جالب است که باعث می‌شود بیشتر موردتوجه قرار بگیرید و شانس بیشتری برای به‌ثمر نشاندن کارتان داشته باشید» (مل گیبسون).

جورج کلونی

دارایی خالص: ۵۰۰ میلیون دلار

جورج کلونی، بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی اهل کنتاکی است. او جوایز متعددی را برای عملکردش در فیلم‌های سینمایی «یازده یار اوشن» (Ocean’s Eleven)، «سه پادشاه» (Three Kings) و «سیریانا» (Syriana) کسب کرده است. کلونی علاوه بر حوزه سینما در حوزه‌های دیگری نیز موفقیت‌هایی به‌دست آورده است.

مجموع ثروت این بازیگر که از حوزه‌های مختلف به‌دست آمده، در سال ۲۰۱۹ حدود ۵۰۰ میلیون دلار برآورد شده است.

«من دوست ندارم که زندگی شخصی‌ام را به اشتراک بگذارم. اگر اینکار را انجام بدهم، دیگر اسمش زندگی شخصی نیست» (جورج کلونی).

تام کروز

دارایی خالص: ۵۷۰ میلیون دلار

تام کروز، بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی اهل نیویورک است. او یکی از بهترین بازیگران تمام تاریخ هالیوود به‌شمار می‌آید. فیلم‌های سینمایی او در سرتاسر دنیا فروشی میلیون دلاری دارند.

مجموع ثروت تام کروز در سال ۲۰۱۹، حدود ۵۷۰ میلیون دلار برآورد شده که همین امر، او را تبدیل به دومین بازیگر ثروتمند دنیا کرده است.

«من با افرادی که اعتقاد دارند، انسان از شکست‌هایش بیشتر درس می‌گیرد تا از پیروزی‌هایش، مخالفم» (تام کروز).

شاهرخ خان

دارایی خالص: ۶۰۰ میلیون دلار

شاهرخ خان، بازیگر هندی اهل دهلی نو است. بیشتر مردم، او را با لقب «پادشاه بالیوود» می‌شناسند. او تاکنون در هشتاد فیلم سینمایی بازی کرده و جوایز متعددی را نیز از آن خود کرده است.

در حال حاضر، مجموع ثروت و دارایی‌های شاهرخ خان، ۶۰۰ میلیون دلار برآورد شده و او اکنون ثروتمندترین بازیگر دنیا به‌شمار می‌آید.

آیا انتظار داشتید که فهرست ثروتمندترین بازیگران سال ۲۰۱۹ اینگونه پیش برود؟ چند نفر از نام‌های این فهرست را از پیش می‌شناختید؟ آیا بازیگری را می‌شناسید که ثروتش به‌قدری باشد که نامش در این فهرست جای بگیرد؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید