دمای مناطق زلزله زده به منفی 7 درجه می رسد

کدخبر: ۳۱۱۴۳۲
اقتصاد نیوز: سازمان هواشناسی با پیش بینی دمای منفی ۷ تا ۵ درجه برای مناطق زلزله زده شمالغرب کشور از تداوم آلودگی هوا در شهرهای پرجمعیت و صنعتی کشور خبر داد.

 به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم،‌ بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی کشور از امروز تا پنجشنبه در اکثر مناطق کشور جو آرام و پایداری حاکم است که باعث پایداری هوا،‌افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا به ویژه در شهرهای صنعتی و پرجمعیت می‌شود.

امروز در نواحی مرکزی خلیج‌فارس بارش پراکنده و احتمال رعد و برق وجود دارد. برای سواحل دریای خزر پنجشنبه و جمعه بارش انتظار می‌رود.

سازمان هواشناسی اعلام کرده از امروز تا اواسط فردا غرب دریای عمان، شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج بوده و امروز در نوار شرقی کشور سرعت وزش باد افزایش می‌یابد.

طی هفته جاری در نواحی زلزله زده شمالغرب ماندگاری هوای سرد تداوم خواهد داشت و کمینه دما برای منطقه میانه منفی یک تا 2 درجه و منطقه سراب منفی 7 تا 5 درجه پیش بینی می شود.

سازمان هواشناسی همچنین برای این مناطق طی سه روز آینده آسمان صاق تا قسمتی ابری و در روز جمعه افزایش ابر و بارش پراکنده را پیش بینی کرده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید