معرفی مشخصات محصول جدید و ناشناخته سایپا+ عکس

کدخبر: ۳۱۱۵۵۲
اقتصاد نیوز:شاید فقط در ایران بتوان خودروسازانی را یافت که شجاعت لازم برای نادیده گرفتن تمام اصول مارکتینگ را پیدا کرده اند.
معرفی مشخصات محصول جدید و ناشناخته سایپا+ عکس

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از گجت نیوز، این خودروسازان حالا به درجه ای از اطمینان از فروش محصولات خود رسیده اند که ابتدا خودرویی مجهول الهویه به نام تیبا 2 پلاس را پیش فروش می کنند و سپس با چند تصویر بی کیفیت و بدون اعلام جزئیات رسمی از مشتری انتظار دارند که وجوه درخواستی را به حساب شرکت واریز کند. مسائلی همچون مدت زمان تحویل، کیفیت یا ایمنی نیز که به کلی از دستور کار خودروسازان وطنی خارج شده است.

تیبا 2 پلاس

در آخرین مورد از این دست شاهکارها؛ در پیش فروش 12 آبان 98 سایپا شاهد ارایه سه محصول جدید از سایپا با نام های کوییک آر (Quik R)، تیبا 2 پلاس و وانت نیسان با موتور جدید دیزلی یورو 5 بودیم.

طبق تصاویری که منتشر شده است، "تیبا 2 پلاس" همان نسخه قدیمی تیبا هاچ بک است که به صورت آپشنال از سوی گروه سایپا عرضه خواهد شد.

در تصاویر درج شده شاهد این هستیم که آپشن‌هایی مانند: رینگ اسپرت، سنسور دنده عقب، روف ریل، دیفیوزر سپرهای عقب و جلو، مانیتور داخلی، صندلی‌ های چرم و کفپوش قالبی فابریک به این خودرو اضافه شده است.

نصب برچسب "کراس" روی درب این خودرو و طرح استیل دور جلو پنجره نیز از نکات قابل توجه است. علاوه بر طراحی ظاهری، شاهد انتشار تصویری از کابین آن نیز هستیم. در کابین این خودروی سایپا شاهد حضور مانیتور هستیم، همچنین برای آن روکش چرمی صندلی ها در نظر گرفته شده است. از دیگر تغییرات این خودرو در مقایسه با نسخه استاندارد می توان به کفپوش قالبی فابریک اشاره کرد. انتظار می رود در آینده سایپا اطلاعات رسمی از آن منتشر کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید