نتایج نظرسنجی یورواستیت؛

مردم کدام کشور اروپایی بالاترین «رضایت از زندگی» را دارند؟

کدخبر: ۳۱۱۸۹۳
اقتصادنیوز؛ نتایج نظرسنجی یورواستیت نشان می‌دهد که فنلاندی‌ها در بین مردم دیگر کشورهای اروپایی شاخص «رضایت از زندگی» بالاتری دارند.
مردم کدام کشور اروپایی بالاترین «رضایت از زندگی» را دارند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ براساس نظرسنجی منتشر شده توسط شرکت یورواستیت، مردم فنلاند نسبت به دیگر ملیت‌های اروپایی دارای بالاترین سطح رضایت از زندگی هستند.

به گزارش روز چهارشنبه هلسینکی تایمز، در نظرسنجی صورت گرفته توسط شرکت یورو استیت از ده‌ها هزار نفر از شهروندان اروپایی در مورد خوشبختی آنها سؤال شد، و با توجه به نتایج این نظرسنجی مردم فنلاند بیشترین سطح رضایت از زندگی را داشته و پس از آن مردم اتریش، دانمارک و لهستان قرار دارند.

فنلاند ‌از نظر رضایت از زندگی مقام نخست را در اروپا دارد

شرکت یورو استیت در نظرسنجی خود از شهروندان اروپایی در مورد این که چقدر از وضعیت فعلی زندگی ( اقتصادی )  و  رضایت از روابط شخصی پرسیده‌است.

در این میان مردم فنلاند در کلیه مناطق از بیشترین سطح رضایت برخوردار هستند و حتی در برخی مناطق این کشور نسبت به نظرسنجی سال گذشته سطح رضایت از زندگی بالاتر رفته‌است.

در نظرسنجی شرکت یورو استیت آمده است که برخلاف کشورهای فنلاند، اتریش و دانمارک مردم کشورهایی مانند مجارستان، یونان، لیتوانی، کرواسی و بلغارستان دارای کمترین سطح رضایت از زندگی در اروپا هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید