آغاز تحقیقات از «سلطان فولاد»

کدخبر: ۳۱۱۹۰۲
اقتصادنیوز : سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به این مطلب که تحقیقات از سلطان فولاد آغاز شده و ادامه دارد گفت: هر متهمی که خودش به کشور بازگردد از ارفاق برخوردار خواهد شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس غلامحسین اسماعیلی  سخنگوی دستگاه قضا در گفت‌وگویی تلویزیونی درخصوص بازداشت رسول دانیال زاده مشهور به سلطان فولاد گفت: وی یکی از محکومان پرونده‌های کیفری بود که قصد مراجعت به کشور را نداشت؛ اما با پیگیری‌های اطلاعاتی و رصدهای مختلف و اقداماتی که سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه پاسداران انجام دادند، پذیرفت که طی یک مسیر هدایت شده به کشور بازگردد.

وی افزود: در رابطه با این فرد، دستگیری در خارج از کشور انجام نشد و هدایت شد که خودش به کشور بازگردد و مراجعت به کشور انجام شد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: بعد از بازگشت به کشور، تحقیقات در بخش‌های مختلف از وی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: به لحاظ اینکه این فرد قبول کرد به کشور بازگردد و در فرآیند تحقیقات هم همکاری‌های لازم را انجام داده، این فرد و هر یک از متهمان و‌ محکومانی که به دستگاه قضا و‌ جامعه اطلاعاتی کشور اعتماد کنند و به کشور برگردند حتما از ارفاقات و مساعدت‌های قانونی در رسیدگی به پرونده برخوردار خواهند بود.

پیش از این از سوی سخنگوی قوه قضاییه مطرح شد که رسول دانیال زاده از مرتبطین با حسین فریدون و اکبر طبری بوده است.

همچنین گفته شده است که احتمال دارد با توجه به انجام بازجویی از رسول دانیال زاده اطلاعات جدیدی در خصوص پرونده حسین فریدون به دست آید. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید