ویژگی های جدید واتساپ

کدخبر: ۳۱۲۲۴۰
اقتصاد نیوز: ویژگی های جدید واتساپ کنترل بیشتری را برای کاربر جهت مسدود کردن مخاطبین فراهم می کند. در بروزرسانی آینده، واتساپ می تواند به طور خودکار مخاطبین مسدود شده را به دو گروه تجاری و غیر تجاری تقسیم کند.
ویژگی های جدید واتساپ

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک، واتساپ به منظور افزایش کنترل روی مخاطبین مسدود شده، دو ویژگی جدید و مهم را به کاربران خود معرفی خواهد کرد. این دو ویژگی عبارتند از اعلان مخاطب مسدود شده و گروه بندی مخاطبین مسدود شده.  

اولین مورد از ویژگی های جدید واتساپ، اعلان مخاطب مسدود شده است. در صورت فعال بودن این ویژگی، یک کادر حبابی روی صفحه مکالمه فرد مسدود شده ظاهر می شود که حاوی متن you blocked this contact, Tap to unblock است. به طور مشابه در صورت خارج کردن یک مخاطب از حالت مسدود، باز هم یک کادر حبابی روی صفحه به نمایش گذاشته می شود.

باید خاطر نشان کرد که این نوع حباب ها برای افرادی که مسدود می شوند و یا از حالت مسدود درمی آیند، قابل مشاهده نیستند. همچنین مخاطب زمانی که نمی تواند تصویر پروفایل یا زمان ورود کاربر را ببیند، متوجه مسدود شدن خود می شود، اما پیام مستقیمی را در این خصوص دریافت نمی کند.   

یکی دیگر از ویژگی های جدید واتساپ، گروه بندی مخاطبین مسدود شده است. این ویژگی به طور خودکار، فهرست مخاطبین مسدود شده را گروه بندی می کند. در بروزرسانی آینده، واتساپ می تواند مخاطبین تجاری را از مخاطبین غیر تجاری تشخیص داده و بر اساس این اطلاعات، مخاطبین مسدود شده را به دو گروه تقسیم کند: یک گروه برای مخاطبین تجاری و گروه دیگر برای سایر مخاطبین.

البته باید تاکید کرد که این دو ویژگی جدید فعلا در فاز توسعه بوده و هنوز مورد آزمایش قرار نگرفته اند. ظاهرا ویژگی های جدید واتساپ در نسخه آزمایشی 2.19.332 اعمال خواهند شد، پس برای کاربرد عمومی قابل دسترس نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید