طرح‌های مجلس برای «لغو گرانی بنزین» از دستور کار خارج شد!

کدخبر: ۳۱۲۳۴۰
اقتصاد نیوز:سخنگوی فراکسیون امید گفت: دو طرح این فراکسیون درباره لغو افزایش تدریجی قیمت بنزین و تک نرخی آن به دلیل تاکیدات صبح امروز مقام معظم رهبری از دستور کار خارج شد. همچنین سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: با توجه به بررسی جوانب مختلف افزایش قیمت بنزین پیشنهادهایی مطرح شد اما طرح دوفوریتی یا سه فوریتی توقف افزایش بنزین اعلام وصول نشد و قرار است کمیسیون‌های تخصصی درباره چگونگی اجرای بهتر این قانون و آنچه به سود مردم است تصمیم‌گیری کنند.
طرح‌های مجلس برای «لغو گرانی بنزین» از دستور کار خارج شد!

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ایسنا، فاطمه سعیدی در توضیح وضعیت طرح‌های فراکسیون امید برای لغو افزایش قیمت بنزین گفت: شورای مرکزی فراکسیون امید با توجه به نظرات کارشناسی کمیته‌های تخصصی طرحی سه فوریتی برای لغو افزایش قیمت بنزین و به دنبال آن افزایش تدریجی آن از طریق بودجه سنواتی را تهیه کرده بود که با توجه به تاکیدات صبح امروز مقام معظم رهبری این طرح از دستور کار خارج شد.

وی افزود: فراکسیون امید همچنین طرح دو فوریتی دیگری تهیه کرده بود که بر مبنای آن بنزین تک نرخی با نرخ 1500 تومان عرضه شود این طرح هم به دلیل تاکیدات امروز رهبر معظم انقلاب از دستور کار خارج شد.

سعیدی ادامه داد: فراکسیون امید طی درخواستی از هئیت رئیسه مجلس خواستار حضور روسای قوا در مجلس شد تا ضمن تعامل و همفکری با نمایندگان نقایص این طرح برطرف شود.

حمایت نمایندگان از طرح بنزینی

اسدالله عباسى، سخنگوى هیات رئیسه مجلس در حاشیه جلسه مجلس درباره افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی آن گفت: «مجلس به نفع مردم از این طرح حمایت خواهد کرد».

عباسی ادامه داد: طرح سهمیه بندى بنزین به تصویب شوراى عالى امنیت ملى و تایید سران قوا و رهبرى رسیده است و مجلس از آن حمایت مى کند. او تاکید کرد: طرح سهمیه بندى بنزین لازم الاجراست.

همچنین مهدی شیخ، نماینده تهران نیز در خصوص جلسه امروز مجلس گفت: قرار شد تا نمایندگان مجلس حمایت قاطع خود را از تصمیم سران قوا اعلام کنند.

او افزود: بنا شد تا نظارت حداکثری برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاها در پی افزایش نرخ بنزین صورت گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید