بیانیه مداخله جویانه کاخ سفید در مورد ناآرامی‌ها در ایران

کدخبر: ۳۱۲۴۴۰
اقتصادنیوز: کاخ سفید با انتشار بیانیه‌‍‌ای مداخله جویانه از ناآرامی‌ها در ایران حمایت کرد.
بیانیه مداخله جویانه کاخ سفید در مورد ناآرامی‌ها در ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، کاخ سفید در بیانیه‌ای کاملا مداخله‌جویانه ضمن اعلام حمایت از ناآرامی‌های داخل ایران هرگونه برخورد با اعتراضات را محکوم کرد.

پیش از این هم مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا و مورگان اورتاگوس در اظهاراتی خصمانه خوشحالی خود را از هرگونه ناآرامی در ایران نشان داده بودند.

در همین رابطه سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به ابراز حمایت و همراهی وزیر امور خارجه آمریکا با عده‌ای آشوبگر در برخی شهرهای ایران، ضمن تقبیح و محکومیت اینگونه حمایت ها و اظهارات مداخله جویانه گفت: مردم عزتمند ایران بخوبی می‌دانند که اینگونه اظهارنظرهای ریاکارانه و مزدورانه حاوی هیچگونه همدردی صادقانه و دلسوزانه ای نیست و اقدامات عده ای هرج و مرج طلب و تخریب گرِ مورد حمایت امثال ایشان به هیچ‌ وجه سنخیتی با روش و منش قاطبه مردم فهیم و بصیر ایران ندارد.

سید عباس موسوی با اشاره به نیات شوم و بدخواهانه دولت ایالات متحده آمریکا خصوصا وزیر خارجه این رژیم نسبت به مردم کشورمان افزود: جالب است اظهار همدردی با مردمی انجام می شود که تحت فشار تروریسم اقتصادی آمریکا قرار داشته و پیش از این نیز از زبان همین فرد به صراحت بیان شد که باید به مردم ایران گرسنگی داد تا در مقابل ما تسلیم شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید