حمله به چند حوزه علمیه +عکس

کدخبر: ۳۱۲۵۰۳
​اقتصاد نیوز:گزارش ها حاکی از آن است که معترضان، شب گذشته طبقه اول حوزه علمیه کازرون را آتش زده و خساراتی به حوزه وارد کرده اند.

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از  خبرگزاری «حوزه» از شیراز، عده ای با سوء استفاده از اعتراضات مردمی، شب گذشته حوالی ساعت 23، در یک اقدام معاندانه به مدرسه علمیه صالحیه مکتب الصادق(ع) شهرستان کازرون حمله ور شده و طبقه اول حوزه را به آتش کشیدند.

گزارش ها حاکی از آن است که طبقه اول مدرسه علمیه صالحیه مکتب الصادق(ع) شهرستان کازرون را آتش زده و خساراتی به این مدرسه وارد کرده اند. همچنین سه خودرو متعلق به مدرسه را هم آتش زده اند.

یکی از مسئولان حوزه علمیه استان فارس در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» با تایید خبر حمله به عناصر معاند و فرصت طلب به مدرسه علمیه صالحیه مکتب الصادق(ع) شهرستان کازرون، اظهار کرد: اراذل و اوباش و فرصت طلبان همچنین به یک مجتمع فرهنگی در شیراز حمله کرده و خساراتی را به مدرسه خاتم الانبیاء(ص) شیراز وارد کرده اند.

767067_711

مدیریت حوزه علمیه استان فارس با صدور بیانیه ای اعلام کرد: خبر حمله عده ای عناصر تحریک شده و فرصت طلب به بعضی از مدارس علمیه استان و ضرب و شتم طلاب مظلومی که جز دلدادگی به دین خدا و طلب علم و معنویت جرم دیگری ندارند سبب اعجاب و افسوس گردید.

اعجاب از اینکه چرا عده ای بی تدبیری مسئولانی که هیچ ارتباطی با حوزه های علمیه ندارند را با حوزه های علمیه و طلاب آن تسویه می کنند و افسوس از اینکه چرا در این حوادث حرمت اماکن مقدس باید شکسته شود؟!

مدیریت حوزه علمیه استان فارس هتک حرمت به برخی از مدارس علمیه استان که اردوگاه های علمی و فرهنگی حضرت ولی عصر ارواحنا فداه هستند- و طلاب آن را به محضر مبارک امام زمان تسلیت گفته و از مسئولان سیاسی می خواهد که با تصمیمات عاقلانه به جای مضاعف کردن مشکلات مردم باری را از دوش محرومان جامعه بردارند و از مسئولان امنیتی و انتظامی نیز می خواهد که با فرصت طلبان و حرمت شکنان به مقدسات برخورد جدی تری داشته باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید