ویلموتس چپ کرد !

کدخبر: ۳۱۲۵۵۲
اقتصاد نیوز: تیم ملی در نیمه دوم مقابل عراق نمایش بدتری از نیمه اول داشت. در نیمه دوم عراقی‌ها حملات بیشتری انجام دادند و بازیکنان این تیم توانستند بیشتر خط دفاع را آزار بدهند.
ویلموتس چپ کرد !

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از نود، یکی از اتفاقاتی که باعث شد تیم ملی در نیمه دوم آسیب‌پذیرتر شود تعویض اجباری ویلموتس بود. اگرچه با مصدومیت محمدی، سرمربی تیم ملی مجبور به تغییر بود اما حضور نادری در اولین بازی رسمی ملی در این دیدار حساس از تصمیمات اشتباه ویلموتس در بازی محسوب می شد. این در حالی بود که گزینه آماده‌ای مانند نورافکن روی نیمکت حضور داشت. بعد از حضور نادری در ترکیب اصلی، حملات عراقی‌ها بیشتر به جناح چپ متمایل شد و آنها بیش از نیمه اول توانستند وارد محوطه جریمه شوند.

تیم ملی عراق در نیمه اول بازی چهار بار توپ را به محوطه جریمه ایران رساند که یکی از این موقعیت‌ها هم تبدیل به گل شد. نکته جالب این است که در چهار بار دیگر شاگردان کاتانچ فقط با استفاده از ضربات ایستگاهی می‌توانستند توپ را به داخل محوطه جریمه ایران برسانند.

در نیمه دوم اما آمار متفاوت شد. عراقی‌ها در این نیمه 10 بار توپ را به محوطه جریمه ما رساندند و اکثر حملات هم از جناح چپ طراحی شده بود که یکی از این حملات هم منجر به گل دقیقه پایانی عراقی‌ها شد. البته به غیر از گل بقیه حضور عراقی‌ها در محوطه جریمه هم خطرناک بود. یک بار توپ به دست محمد نادری برخورد کرد و یک بار هم پورعلی‌گنجی با حرکتی مشکوک توپ را زد که در هر دو موردعراقی‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند.

نادری که در پرسپولیس عملکرد خوبی دارد و توسط کالدرون هم به کار گرفته می‌شود مقابل عراق نتوانست نمره قبولی بگیرد و حضور او یک نمره منفی را برای ویلموتس ثبت کرد. او همچنین با مهار نکردن بازیکن عراقی‌ها یکی از مقصرین اصلی گل دوم این تیم بود تا در اولین دیدار رسمی ملی‌اش تجربه تلخی را رقم بزند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید