افزایش قیمت موبایل به بنزین ارتباط ندارد

کدخبر: ۳۱۲۵۵۴
​اقتصاد نیوز:عضو هیات مدیره و رئیس کمیسیون نظارت و تنظیم بازار انجمن واردکنندگان موبایل گفت: افزایش قیمت بنزین هیچ تاثیری روی قیمت تلفن همراه ندارد چراکه المان هایی که بر روی قیمت بنزین تاثیر می گذارد بر تجهیزات فناوری اطلاعات تاثیر ندارد.
افزایش قیمت موبایل به بنزین ارتباط ندارد

به گزارش اقتصاد نیوز، رضا قربانی عضو هیات مدیره و رئیس کمیسیون نظارت و تنظیم بازار انجمن واردکنندگان موبایل در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس ضمن اشاره به برگزاری جلسه فوق‌العاده در این انجمن توضیح داد :دیروز جلسه فوق العاده ای در انجمن واردکنندگان تلفن همراه برگزار شد چرا که احساس کردیم التهابی به وجود آمده و برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از خبر افزایش قیمت بنزین باید جوانب این موضوع را بررسی می کردیم تا مردم مجبور نباشند تلفن‌همراه را به بهانه های بالا رفتن قیمت بنزین گرانتر خریداری کنند.

وی افزود: افزایش قیمت بنزین هیچ تاثیری روی قیمت تلفن همراه ندارد چراکه المان هایی که بر روی قیمت بنزین تاثیر می گذارند و از آن تاثیر می گیرند در تجهیزات فناوری اطلاعات تاثیر ندارد.

بالارفتن نرخ ارز پس از مدتها سکون

رئیس کمیسیون نظارت و تنظیم بازار انجمن واردکنندگان موبایل در ادامه گفت: البته پیش از اعلام خبر اصلاح قیمت بنزین، بازار ارز پس از مدتی سکون، دچار نوساناتی شد و روند صعودی پیدا کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تجهیزات مربوط به فن آوری اطلاعات تحت تاثیر قیمت ارز هستند که در چند روز گذشته روزی ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومان افزایش پیدا کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید