فدراسیون فوتبال ایران همصدا با معترضان شد!

کدخبر: ۳۱۲۶۶۹
​اقتصاد نیوز:در پی انتقادهای گسترده از قرارداد سرمربی بلژیکی تیم ملی و همچنین میزان بسیار زیادی مرخصی های او، فدراسیون فوتبال اعلام کرد که «مارک ویلموتس» سرمربی تیم ملی باید مدت بیشتری در ایران حضور داشته باشد و با جدیت بیشتری کارش را انجام بدهد.
فدراسیون فوتبال ایران همصدا با معترضان شد!

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از تابناک ، بعد از باخت تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق و به «اما و اگر» کشیدن صعود تیم ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا بود که اعتراض به عملکرد مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی به اوج خود رسید.

علاوه بر قهر ویلموتس تا چند روز پیش از این مسابقه برای دریافت مطالباتش، پروازی بودن این مربی و مرخصی‌های پرشمار وی از دیگر انتقاداتی است که به این مربی وارد می‌شود.

در همین ارتباط روز گذشته جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شد. امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا خروجی این جلسه حمایت فدراسیون از مارک ویلموتس بوده است؟ گفت: خیر. فدراسیون فوتبال تاکید دارد بر اینکه مباحث با برنامه ریزی دقیق تا شروع دور جدید برنامه‌ها که قطعا قبل‌تر از فیفادی آینده خواهد بود، انجام و ظرفیت‌ها به طور کامل استفاده و مباحث بررسی شود.

فدراسیون فوتبال همصدا با معترضان شد!

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال تغییر سرمربی تیم ملی تصریح کرد: ویلموتس با فدراسیون ایران قرارداد دارد. اگرچه وی قبل از دیدار با عراق دیر به ایران آمد، اما به هر حال حضور داشت. فدراسیون هم با کسب تجارب دوره هشت ساله کی روش با بهره بری از نظرات کارشناسان حقوقی در سطح بین الملل قراردادی را با وی منعقد کرد که تمام مباحث را در آن دید. ویلموتس هم در این مدت که اعتقاد داریم باید بیشتر حضورشان را داشته باشیم، چند دیدار لیگ را از نزدیک تماشا کرد.

علوی درباره پروازی بودن مارک ویلموتس و شباهت وی با کارلوس کی روش در این خصوص گفت: حتما فدراسیون هم خواهان این است! هاشمیان در اکثر مسابقات و تمرینات تیم‌ها حضور داشت. این برنامه و جدیت مورد انتظار مردم و فدراسیون از ویلموتس است.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره عدم برگزاری اردوی تیم ملی در فیفادی (امروز ۲۸ آبان) و اینکه به نظر می‌رسد صمیمیتی بین بازیکنان و کادر فنی وجود ندارد، تصریح کرد:موضوع صمیمیت را نمی‌توان به این تندی گفت! بازیکنان حقیقتا زحمتشان را می‌کشند. خود ویلموتس هم بعد از بازی با عراق خیلی ناراحت بود و از نظر روحی شرایط بدی داشت. اگر می‌دانستیم قرار است بازی فیفادی در آخرین لحظه برگزار نشود حتما برای اردو برنامه ریزی می‌کردیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید