نماینده ولی فقیه در استان البرز: گرانی بنزین بر مشکلات قبلی مردم افزود

کدخبر: ۳۱۲۹۱۶
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: تصمیم تغییر قیمت بنزین که با تصمیم سران سه قوه و  برای برون رفت از شرایط  اقتصادی کنونی بود، در شرایطی انجام شد که از قبل مردم سختی معیشت، تورم، گرانی و رکود را به دوش می‌کشیدند و اکنون گرانی بنزین نیز به این مشکلات افزوده شد.
نماینده ولی فقیه در استان البرز: گرانی بنزین بر مشکلات قبلی مردم افزود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سیدمحمد مهدی حسینی همدانی امروز پنجشنبه 30 آبان در راهپیمایی مردم کرج که برای محکوم کردن اقدامات آشوبگران برگزار شد گفت: تجمع امروز نشان می‌دهد که مردم نظام، انقلاب و کشور را دوست دارند و برای دفاع از این ارزش‌ها به میدان می‌آیند.

حسینی همدانی ادامه داد: در جریانات اخیر معلوم شده که عده ای از آشوب گران عده ای از اتباع بیگانه و آموزش دیده بودند و دیدیم که چگونه امنیت کشور را در نقاطی از کشور مانند البرز و در شهرها از جمله فردیس، محمدشهر و کرج را به هم ریختند.

وی با بیان اینکه در جریان فتنه‌ها و آشوب‌های اخیر شهید دادیم و مجروح داشتیم و خسارت دیدیم خاطرنشان کرد: اما جلوی این فشارها که برای تسلیم شدن ما در برابر ظلم و استکبار است، ایستاده ایم.

امام جمعه کرج در خصوص تصمیمی که منجر به حوادث اخیر شد هم گفت: تصمیم تغییر قیمت بنزین که با تصمیم سران سه قوه و برای برون رفت از شرایط اقتصادی کنونی بود، در شرایطی انجام شد که از قبل مردم سختی معیشت، تورم، گرانی و رکود را به دوش می‌کشیدند و اکنون گرانی بنزین نیز به این مشکلات افزوده شد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه در مورد تغییر قیمت بنزین از قبل توضیح کاملی داده نشده بود و نخبگان را هم توجیه نکرده بودند اعلام کرد: این مسائل موجب اعتراضات خیابانی مردم برای بیان مطالبات مدنی خود شد، در این میان دشمن دستور رخنه در صفوف اعتراضات مردمی را داد و مردم را به سمت افراد خود سوق داد.

 حسینی همدانی با اشاره به حمایت رهبری از تصمیم سران قوا خاطرنشان کرد: مسئولان دولت باید شرایط اقتصادی را کنترل کنند، صف مردم از اشرار جدا است و مردم برای اینکه به مطالبات برحق برسند باید صف خود را از اشرار و آشوب گران جدا کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: حتی اگر جنگ اقتصادی شرایط را سخت کرده باشد، ملت در کنار رهبری می‌ایستد و صحنه را برای دشمن خالی نمی‌کند.

امام جمعه کرج در بخش پایانی سخنان امروز خود تأکید کرد: مسئولان کشور باید درد مردم و مطالبات آنها را بشنوند، زندگی و معیشت مردم سخت شده است طرح و لوایح در کشور باید در جهت رفع این مشکلات و دغدغه ها باشد، دولت باید برای بهبود زندگی و رفاه حال مردم تلاش کند و چشم به بیگانه نداشته باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید