فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اعلام کرد؛

بازداشت 3تن از عوامل ناآرامی‌ها در کرمانشاه

کدخبر: ۳۱۳۳۶۸
اقتصادنیوز؛ فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری ۳ تن از عوامل اغتشاشات اخیر شهر کرمانشاه با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی خبر داد.
بازداشت 3تن از عوامل ناآرامی‌ها در کرمانشاه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا؛ علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: پس از اغتشاشات هفته گذشته، کار شناسایی عوامل آشوبگر که به بیت المال و اموال مردم آسیب وارد کرده بودند، در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا ماموران پلیس امنیت عمومی کرمانشاه موفق به شناسایی ۳ تن از عوامل ناامنی و تخریب اموال عمومی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیات هایی جداگانه آنها را دستگیر کردند.

 جاویدان تصریح کرد: این افراد علاوه بر وارد آوردن خسارت به اماکن دولتی نظیر بانک ها، به سمت گشت کلانتری ۲۱ نیایش و ماموران آن نیز تیراندازی کرده بودند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اعتراف مجرمان دستگیر شده به جرایم خود، از معرفی آنها به دستگاه قضائی و صدور احکام لازم خبر داد.

وی با بیان اینکه برخی ها با سوء استفاده از مطالبه گری عامه مردم و تحت تاثیرات جو رسانه ای دشمنان نظام و انقلاب، دست به اقداماتی زدند که در شان کشور و نظام جمهوری اسلامی نبود، خاطرنشان کرد: پلیس نیز بنابر وظیفه ذاتی خود مقتدرانه با عوامل آشوب و ناامنی برخورد کرد.

به گزارش سایت پلیس، سردار جاویدان در پایان و با تاکید بر اینکه حساب افرادی که به دنبال ایجاد اغتشاش و ناامنی هستند با عموم مردم متعهد و انقلابی جداست،گفت: نیروی انتظامی قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند ایستاده و اجازه نخواهد داد این عده معدود باعث بی نظمی و هرج و مرج شوند.

گفتنی است در جریان اغتشاشات صورت گرفته روز شنبه ۲۵ آبان، سرگرد "ایرج جواهری" از ماموران کلانتری ۲۴ الهیه کرمانشاه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید