محدودیت‌های ترافیکی روز دوشنبه تهران

کدخبر: ۳۱۳۳۹۳
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد:‌ با توجه به برگزاری اجتماع مردمی در میدان انقلاب اسلامی محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به برگزاری این مراسم اعمال می‌شود.
محدودیت‌های ترافیکی روز دوشنبه تهران

 

به گزارش اقتصادنیوز، سردار محمد رضا مهماندار به ایرنا گفت: از ظهر فردا (دوشنبه) محدودیت توقف در خیابان آزادی- انقلاب حدفاصل میدان فردوسی تا توحید و همچنین خیابان کارگر از میدان حر تا کارگر شمالی و جنوبی بلوار کشاورز خواهیم داشت.

وی افزود: محدودیت تردد خودروها نیز در مسیرهای شمالی بلوار کشاورز از میدان ولیعصر (عج) تا خیابان کارگر و همچنین مسیر شرقی کریمخان تا قرنی و همچنین شرق میدان فردوسی و غرب تقاطع توحید و آزادی اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه تلاش می کنیم خیابان جمهوری روز دوشنبه بسته نشود تاکید کرد: با توجه به تعداد جمعیت شاید در مسیرهای اطراف میدان انقلاب به ویژه خیابان جمهوری محدویت هایی اعمال کنیم.

وی همچنین از پاکسازی خیابان های منتهی به مسیرهای راهپیمایی از ساعات بامداد امشب خبر داد و گفت: خودروهایی که در مسیرهای یادشده پارک شده باشند به خیابان طالقانی حدفاصل حافظ تا مفتح منتقل می شوند.

سردار مهماندار از تعیین مسیرهایی برای توقف اتوبوس های شرکت واحد شهرداری تهران خبر داد و گفت: حد فاصل کارگر تا میدان ولیعصر (عج)، ضلع جنوبی خیابان جمهوری، جنوب به شمال توحید از تقاطع توحید- آزادی تا چمران- فاطمی، جنوب به شمال خیابان جمالزاده بعد از آزادی، خیابان دانشگاه از جمهوری تا انقلاب و همچنین خیابان ابوریحان از انقلاب تا خیابان 12 فروردین و خیابان شهید قرنی از میدان فردوسی تا طالقانی برای توقف اتوبوس های شرکت واحد تعیین شده است.

به گفته وی، مسیر جایگزین تردد اتوبوس های آزادی و انقلاب، مسیرهای میدان فردوسی، خیابان جمهوری، میدان جمهوری، تقاطع توحید- آزادی و بالعکس در نظر گرفته شده است.

رییس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: در ضلع شمال، خیابان کارگر از انقلاب تا بلوار کشاورز، در ضلع جنوب کلیه مسیرهای جنوبی خیابان انقلاب حد فاصل خیابان ولیعصر تا میدان فردوسی و پارکینگ‌های حافظ و علاءالدین در ضلع شرق در خیابان ولیعصر حد فاصل خیابان انقلاب تا میدان ولیعصر و در غرب در خیابان نصرت حد فاصل جمالزاده تا خیابان کارگر و پارکینگ کاوه در خیابان آزادی تقاطع کاوه برای توقف موتورسیکلت ها در نظر گرفته شده است.

اجتماع بزرگ مردم تهران برای محکومیت اقدام آشوبگران با عنوان «حمایت از ولایت»، ‌ ساعت ۱۴:۳۰ فردا (دوشنبه) در میدان انقلاب اسلامی برگزار می شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید