تکریم ملت ایران در حساب توئیتری منتسب به رهبر انقلاب

کدخبر: ۳۱۳۸۷۴
اقتصادنیوز: حساب توئیتری منتسب به رهبر انقلاب، بیانات ایشان را در راستای تکریم ملت ایران برای حضور در راهپمایی پرشکوه اخیر منتشر کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال افزایش ناگهانی نرخ بنزین در کشور، موجی از اعتراضات به راه افتاد. مردم در جریان اعتراضات به حقشان به خیابان‌ها آمدند تا در فضایی سالم مطالبات خود را به گوش مسئولین برسانند،  اما در این میان عده‌ای موج سوار و دشمن نظام و انقلاب از فرصت پیش‌ آمده سوءاستفاده کرده و تلاش کردند تا مسیر اعتراضات را به سمت آشوب و اغتشاش منحرف کنند اما بار دیگر ملت هشیار و شریف کشورمان، با تشخیص به موقع جبهه دشمن را شناسایی کرده و از صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

آنها با به راه انداختن راهپیمایی‌های پر شور در اقصی نقاط کشور، حماسه‌ای دیگر در تاریخ ایران عزیز رقم زدند و با سر دادن شعار «به عشق رهبر آمدیم» اتحاد خود را به جهانیان به‌ویژه دشمنان نشان دادند. در همین رابطه حساب توئیتری منتسب به رهبر انقلاب با انتشار پستی، از این اقدام ملت شریف ایران اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

در این پست چنین آمده است:

« لازم می‌دانم تکریم و تعظیم عمیق خودم را به ملت بزرگ ایران به مناسبت حرکت پرشوری که این چند روز انجام دادند، تقدیم کنم. حقیقتا ملت ایران یک بار دیگر ثابت کرد که بزرگ و باعظمت است.»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید