تشدید غلظت آلاینده‌ها از جمعه در تهران

کدخبر: ۳۱۳۹۳۳
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای از افزایش کاهش کیفیت تا حد هشدار برای گروه‌های حساس از جمعه 8 آذر تا روز یکشنبه 10 آذر ماه خبر داد.
تشدید غلظت آلاینده‌ها از جمعه در تهران

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اطلاع رسانی سازمان هواشناسی کشور، در اطلاعیه آلودگی شماره 4 این سازمان آمده؛ از روز جمعه 8 آذرماه شاهد پایداری هوا خواهیم بود که موجب افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت خواهدشد.

بر اساس این اطلاعیه شهرهای تهران، کرج، اراک، اصفهان، و مشهد کاهش کیفیت هوا تا حد هشدار برای گروه های حساس را خواهند داشت.

این سازمان به شهروندان توصیه کرد از تردد غیر ضروری در سطح شهر بویژه برای کودکان، افراد مسن و بیماران تنفسی و قلبی خودداری کنند.

تکذیب اطلاعیه 229 از سوی هواشناسی

سازمان هواشناسی همچنین در پیامی، انتشار اطلاعیه‌ای با عنوان "اطلاعیه ۲۲۹" که به نقل از این سازمان در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است را تکذیب کرد.

بنابر این سازمان هواشناسی با انتشار متنی بیان کرده؛ این سازمان به اطلاع هموطنان گرامی می رساند اطلاعیه 229 توسط سازمان هواشناسی کشور صادر نشده است، هرگونه تغییرات جوی تنها از طریق تارنمای سازمان هواشناسی کشور به آدرس IRIMO.IR و کانالهای رسمی سازمان هواشناسی در پیام رسان های گپ، ایتا و سروش به آدرس IRIMO_NEWS@ و پیامک های ارسالی از شماره های معتبر سازمان هواشناسی کشور، رسانه ملی و خبرگزاری های معتبر اعلام خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    کارگزاری مفید