گوشی‌هایی با طولانی‌ترین عمر باتری

کدخبر: ۳۱۴۰۶۴
​اقتصاد نیوز:سال ۲۰۱۹، سال رونمایی از گوشی‌های هوشمند با ویژگی‌های خاص است؛ یکی از ویژگی‌های تلفن همراه که همیشه مورد توجه کاربران قرار گرفته است، طول عمر بالای باتری گوشی است.
گوشی‌هایی با طولانی‌ترین عمر باتری

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ایمنا، کاربران معمولا گوشی‌های هوشمندی را ترجیح می‌دهند که نیازی نباشد در طول روز  آن را چندین بار شارژ کنند. البته میزان شارژدهی گوشی به فاکتورهایی نظیر نحوه و مدت استفاده کاربر از آن نیز  بستگی دارد. در ادامه شما را با گوشی‌های تلفن همراه با طولانی‌ترین عمر باتری آشنا می‌کنیم.

آیفون XR اپل

باتری گوشی آیفون XR  اپل به مدت ۱۹ ساعت و ۵۳ دقیقه شارژدهی دارد. این گوشی دارای ویژگی‌های مطلوب مانند صفحه نمایش بزرگ بدون حاشیه (صفحه نمایش ۶.۱ اینچی)، سرعت عملکرد بالا، قابلیت تشخیص چهره، شارژ بی‌سیم و همچنین دوربینی به خوبی دوربین گوشی آیفون XS است.

 

گلکسی S۱۰ پلاس سامسونگ

گوشی گلکسیS۱۰ پلاس سامسونگ دارای صفحه نمایش AMOLED و دوربین سه‌گانه است. باتری این گوشی می‌تواند برای مدت  ۲۱ ساعت، شارژ خود را نگه دارد. اگر گلکسی S۱۰ پلاس برای شما خیلی گران یا بزرگ است، می‌توانید مدل کوچک‌تر آن یعنی گوشی S۱۰ را خریداری کنید که باتری آن گوشی را برای مدت ۱۸ ساعت روشن نگه دارد.

 

P۳۰ Pro  هواوی

در میان گوشی‌های تست‌شده در سال جاری، گوشی هواوی P۳۰ Pro، دارای طولانی‌ترین عمر باتری یعنی حدود ۲۲ ساعت و ۵۷ دقیقه است. این گوشی از چهار دوربین و طراحی جالب بهره می‌برد و اندازه صفحه نمایش آن ۶.۴۷ اینچ است.

 

گلکسی نوت ۹ سامسونگ

 سامسونگ گلکسی نوت ۹ مجهز به صفحه نمایشی بزرگ و روشن است. شارژدهی باتری این گوشی ۱۹ ساعت و ۲۰ دقیقه است. اگر نوتیفیکیشن‌های غیر ضروری گوشی و برنامه‌هایی که زیاد مورد استفاده کاربر نیست بسته شود، زمان شارژدهی باتری، قطعا بیشتر خواهد شد.

 

V۵۰ ThinQ ال جی

گوشی V۵۰ ThinQ ال جی دارای پنج دوربین است و زمان شارژدهی آن ۱۷ ساعت و ۴۹ دقیقه است، جالب است بدانید که V۵۰ ThinQ ، یک گوشی ضد آب است و یکی از پنج تلفن همراهی است که قابلیت اتصال به شبکه ۵G را دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید