کراوات دونالدترامپ سوژه رسانه ها شد +عکس

کدخبر: ۳۱۴۲۱۳
اقتصاد نیوز:در ادامه جنجال سازی‌های ترامپ، این بار کراوات نبستن ترامپ و مراجعه او به یک مرکز پزشکی نظامی به علت حمله قلبی، سوژه رسانه‌ها شد.
کراوات دونالدترامپ سوژه رسانه ها شد +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه اکسپرس، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گزارش رسانه‌ها درباره حمله قلبی که باعث انتقال وی به مرکز پزشکی نظامی «والتر رید» شد را رد کرد و مدعی شد، گزارش حمله قلبی او غیرقابل باور و کذب بوده است.

1220822_630

پس از انتقال ترامپ به مرکز پزشکی نظامی والتر رید در فلوریدا، برخی از رسانه‌های آمریکایی در گزارش‌های متعددی نوشتند علت غیبت چند روزه رئیس جمهور آمریکا از محافل عمومی، حمله قلبی بوده است. رسانه‌ها با اشاره به اینکه او حین بازدید از مرکز نظامی «والتر رید»، کراوات نبسته بود، نوشتند حمله قلبی او سنگین بوده است.

ترامپ اخیرا در جمع هواداران خود ادعا‌ها مبنی بر نبستن کراوات به علت حمله قلبی را رد کرد و گفت: چرا باید کراوات ببندم؛ زمانی که اولین چیزی که پزشکان با بیمار حمله قلبی انجام می‌دهند درآوردن پیراهن اوست.

رئیس جمهور آمریکا سپس پیشنهاد کرد برای رد ادعای رسانه‌ها حاضر است قفسه سینه خود را نشان دهد.

وی همچنین به هواداران خود اطمینان داد که از سلامت کامل برخوردار است و بازدید ناخواسته وی از مرکز پزشکی نظامی والتر رید در اواسط ماه نوامبر، یک چکاپ معمولی بوده است.

ترامپ همچنین ادامه داد سفر وی به تگزاس یک روز پس از مراجعه به والتر رید ثابت می‌کند او بیماری قلبی نداشته و از سلامت کامل برخوردار است.

بااین حال، رسانه‌های اعلام کرده اند ماهیت پزشکی او که بدون اطلاع قبلی و ناگهانی بوده است، پرسش‌هایی را درباره سلامت رئیس جمهور آمریکا در آستانه انتخابات ۲۰۲۰ مطرح می‌کند.

رسانه‌های آمریکایی به رغم انتشار چنین گزارشی از وضع سلامت ترامپ، تاکنون موفق به ارائه مدرک موثق از حمله قلبی ترامپ نشدند. شبکه‌ «ای بی سی نیوز» که چنین گزارشی را منتشر کرده، اعلام کرد هیچ رسانه‌ای مدرکی در این خصوص نیافته است.

پزشک کاخ سفید، دکتر «شان کانلی» نیز تکذیب کرد که ترامپ درد قفسه سینه داشته است. سلامتی ترامپ طبق معاینات بالینی قبلی خوب ارزیابی شده است. با این حال پزشکان وی پیشنهاد کرده اند که او باید وزن و سطح کلسترول خود را کاهش دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید