انتشار پیغام محرمانه مقام‌معظم رهبری به نمایندگان مجلس

کدخبر: ۳۱۴۹۲۲
اقتصادنیوز:هفته‌نامه‌ خط حزب‌الله در دویست‌وسیزدهمین شماره‌ خود با عنوان «هفت صبحِ آشوب» پیام محرمانه آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای؛مقام معظم رهبری به نمایندگان مجلس درباره طرح مدیریت مصرف سوخت و مساله افزایش قیمت بنزین را منتشر کرد.
انتشار پیغام محرمانه مقام‌معظم رهبری به نمایندگان مجلس

به گزارش اقتصادنیوز پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، نشریه خط حزب الله در شماره این هفته خود درخصوص پیام محرمانه رهبر انقلاب به نمایندگان مجلس نوشت: عصر روز شنبه، با گسترش آشوب‌ها در شهرهای مختلف، جلسه‌ فوق‌العاده‌ شورای عالی امنیت ملی مبتنی بر وظائفی که در اصل ۱۷۶ قانون اساسی برای آن در نظر گرفته شده است، جهت تصمیم‌گیری درباره‌ این موضوع برگزار شد.

در جلسه‌ شورا، همه‌ اعضا متفق‌القول بر این نظر بودند حالا که این طرح کلید خورده، باید اجرا شود وگرنه عقب‌نشینی از این موضع، شدیدتر شدن آشوب‌ها و ناامنی‌ها را به دنبال خواهد داشت. اما اقناع نمایندگان مجلس در این شرایط، فراتر از توان رئیس مجلس بود، برای همین، نظر اعضای شورای عالی امنیت ملی این بود که باید برای حل این موضوع، باید از رهبر انقلاب کمک گرفته شود.

صبح روز یکشنبه، جلسه‌ غیرعلنی مجلس برای تصمیم‌گیری درباره‌ طرح سهمیه‌بندی بنزین برگزار شد. آقای لاریجانی رییس مجلس، در حالی به سمتِ بهارستان رفت که پیغامی کوتاه از رهبر انقلاب برای نمایندگان دارد: «پیرو اظهارنظر برخی از نمایندگان محترم در باب مصوبه‌ اخیر سران قوا، لازم است به حضرات محترم نمایندگان گفته شود مقتضی است که هرگونه اقدامی درخصوص این مصوبه در مجلس در چارچوب مصوبات شورای عالی امنیت ملی باشد و از آن تخطی نشود و شرایط حساس کشور مورد توجه قرار گیرد. توفیقات آنان را از خداوند متعال خواستارم.» وقتی پیام رهبر انقلاب در مجلس خوانده شد، مجلس آرام شد.

همچنین این نشریه با توجه به اتفاقات چند وقت اخیر و آشوب به وجود آمده در کشور در شماره‌ این هفته‌ اطلاعات جدیدی از اقدامات رهبر انقلاب در مواجهه با آشوب‌های اخیر را برای اولین بار منتشر کرد که خواندن آن به مخاطبین این نشریه توصیه می‌شود.
در اطلاع‌نگاشت این شماره‌ خط حزب‌الله با عنوان «به دست مردم نابود شدند» نیز مروری شده است بر فتنه‌هایی که با حضور گسترده مردم از اول انقلاب تاکنون خنثی شده است.
همچنین همزمان با اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و مساله افزایش قیمت بنزین، مجددا نام «شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا» به‌ عنوان مرجع تصمیم‌گیرنده درباره‌ این موضوع برسرزبان‌ها افتاد و سؤالاتی پیرامون آن شکل گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید