از فردا موج جدید بارندگی در کشور

کدخبر: ۳۱۴۹۶۵
اقتصاد نیوز: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا خبر داد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم؛ صادق ضیاییان درباره وضعیت آب‌وهوایی کشور طی روزهای آینده، گفت: طی ۲۴ ساعت آینده برای سواحل دریای خزر و شمال غرب کشور رگبار باران و برای شمال شرق کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بعد از ظهر روز جمعه ۱۵ آذر ماه، با ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور، بارش در غرب، جنوب غرب و بخش‌هایی از البرز غربی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در روز شنبه ۱۶ آذر ماه هم ضمن تقویت سامانه بارشی، گستره بارش به بخش‌هایی از جنوب غرب، جنوب و مرکز کشور نیز کشیده خواهد شد. شدت بارش طی روز شنبه و در غرب و جنوب غرب کشور رخ خواهد داد. همچنین یکشنبه ۱۷ آذر ماه، در اغلب مناطق کشور آسمانی ابری همراه با بارش باران خواهیم داشت.

ضیاییان همچنین گفت: در روز دوشنبه ۱۸ آذر ماه نیز در بخش‌هایی از غرب، شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت آب‌وهوایی پایتخت در روزهای آینده نیز گفت:  امروز پنج‌شنبه ۱۴ آذر ماه آسمان تهران ابری تا نیمه ابری همراه با افزایش ابر و در اواخر وقت همراه با مه رقیق پیش‌بینی می‌شود و بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۱۳ و ۴ درجه سانتی‌گراد خواهد بود. در روز جمعه نیز آسمان تهران نیمه‌ابری همراه با مه صبحگاهی و در شب ابری و همراه با بارش باران پیش‌بینی می‌شود و بیشینه و کمینه دمای هوا ۱۱ و پنج درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

ضیاییان افزود: در روز شنبه نیز آسمان تهران همراه با بارش باران و گاهی وزش باد بوده و بیشینه و کمینه دمای هوا ۱۰ و پنج درجه سانتی‌گراد خواهد بود. در روز یکشنبه آسمان پایتخت ابری، همراه با مه رقیق و بارش باران، گاهی وزش باد و در اواخر وقت بارش برف بوده و در روز دوشنبه نیز آسمان تهران نیمه‌ابری، به تدریج صاف و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. در هر دو روز بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۹ و ۲ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید