داماد رئیس جمهور داوطلب انتخابات مجلس شد + عکس

کدخبر: ۳۱۴۹۶۶
اقتصاد نیوز: داماد حسن روحانی از تبریز در انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم، کامبیز مهدی زاده داماد حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر در انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد.

وی دقایقی پیش همراه همسرش با حضور در فرمانداری تبریز، ضمن گفت‌وگو با خبرنگاران، در انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد.

بیشتر بخوانید

مصطفی میرسلیم در انتخابات مجلس یازدهم ثبت‌نام کرد

نماینده کاشان و آران و بیدگل برای انتخابات مجلس نام‌نویسی کرد

انتخابات 98- خراسان رضوی| 315 نفر برای انتخابات مجلس نام‌نویسی کردند

کامبیز مهدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به پشتوانه اعتماد مردم و بخصوص جوانان آذربایجان در انتخابات ثبت نام می‌کنم نه به واسطه نسبت فامیلی با آقای رییس جمهور.

وی افزود:با آقای رییس جمهور رابطه پدر و فرزندی دارم و برای کاندیداتوری در انتخابات از ایشان اجازه خواستم.

مهدی زاده بیان کرد:باید جراحی جدیدی در انتخاب نمایندگان مجلس  در استان صورت پذیرد و هر جراحی درد دارد هر چقدر این جراحی دیرتر شکل گیرد درد آن بیشتر است.

وی ادامه داد:در تاریخ مبارزاتی آذربایجان شیر زنانی مثل زینب پاشا در راستای مبارزه با ظلم و احتکار، داشتیم اما امروز در این استان نقش زنان در عرصه‌های مدیریتی بسیار کمرنگ است.

مهدی زاده تصریح کرد: استان ما جوان است و باید از این فرصت‌ها استفاده کنیم اما برخی کاندیداها از حضور جوانان در انتخابات ترس دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه بسته معیشتی دولت برایم تعلق نگرفته است تصریح کرد:فساد در جایی رخ می‌دهد که مدیر 70 ساله پشت میز خوابش برده است.

مهدی زاده افزود: آذربایجان جواهر معادن خفته بوده و باید در استان از نظام مدیر گزینی به سمت انتخاب بر اساس شایسته سالاری حرکت کنیم و استان احتیاج به تلاش و توسعه و اصلاح رویکردها دارد.

xB1q0jrHsqps

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید