تولید رولزرویس فانتوم ۷ متری! +عکس

کدخبر: ۳۱۵۴۷۸
​اقتصاد نیوز:بسته به نوع لیموزین مورد استفاده می‌توان شخصیت افرادی که داخل آن نشسته‌اند را حدس زد. وقتی که صحبت از لیموزین ساخت رولزرویس به میان آید قطعاً خواهیم دانست که قیمت این خودرو فوق‌العاده بالا خواهد بود.
تولید  رولزرویس فانتوم ۷ متری! +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از  پدال،قیمت این خودرویی که مشاهده می‌کنید ۳,۳ میلیون دلار است! فانتوم موردبحث را می‌توان ۶ ماه پس از سفارش دریافت کرد و آن چیزی که تحویل می‌گیرید واقعاً یک قالیچه‌ی لوکس روی چهار چرخ است.

رولزرویس

فاصله‌ی بین محوری ۳۷۷۲ میلی‌متری فانتوم استاندارد با افزایش بیش از ۱ متری به ۴۸۲۲ میلی‌متر رسیده و طول خودرو هم‌اکنون برابر با ۷۰۳۲ میلی‌متر است! این خودرو با حفاظت بالستیک B۷ عرضه شده و دارای دیواره‌های داخلی کابین است که باعث می‌شود سرنشینان در زمان وقوع حوادث گوناگون امنیت کاملی داشته باشند.

از آنجایی که با یکی از محصولات رولزرویس روبرو هستیم بنابراین انتظار ویژگی‌های بیشتری را داریم. داخل خودرو مرکز چندرسانه‌ای آی مک با دی‌وی‌دی، سیستم صوتی بنگ اند اولوفسن و نورپردازی کامل وجود دارد. اکثر عملکردهای این سیستم را نیز می‌توان از طریق آیفون کنترل کرد.

فانتوم در نسخه‌ی طویل‌تر استاندارد وزن ۲۶۱۰ کیلوگرمی داشته و بنابراین خودروی سنگین‌وزنی محسوب می‌شود. البته افزایش قابل‌توجه طول خودرو و همچنین وجود متریال حفاظتی سنگین باعث شده وزن این خودرو بسیار افزایش یابد و این در حالی است که سازنده این لیموزین لوکس به محفظه پیشرانه اصلاً دست نزده است. به این ترتیب نیروگاه ۱۲ سیلندر ۶,۷۵ لیتری توئین توربوی فانتوم همچنان قدرت ۵۷۱ اسبی و گشتاور ۹۰۰ نیوتون متری داشته اما خب این پیشرانه خواهد توانست پرفورمنس مناسبی برای خودرویی که وزنی به اندازه‌ی یک خانه کوچک دارد فراهم کند!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید