خشن‌ترین بازیکن لیگ فوتبال ایران چه کسی است؟

کدخبر: ۳۱۵۴۸۳
اقتصاد نیوز: تا پایان هفته سیزدهم، چند بازیکن بیشتر از سایرین با کارت داور جریمه شدند.
خشن‌ترین بازیکن لیگ فوتبال ایران چه کسی است؟

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از نود، هر چند که 8 تیم یک بازی کمتر و 2 تیم هم دو بازی عقب افتاده دارند، اما در بین بازی‌هایی که برگزار شده، حامد لک، مصطفی احمدی و حسن نجفی خشن‌تر از بقیه بودند. نکته جالب این لیست حضور حامد لک دروازه‌بان است. بازیکنی که البته نه بخاطر خشونت، بلکه بابت وقت تلف کردن‌هایش انقدر با کارت داور جریمه شده است.

حامد لک در همان هفته نخست مقابل استقلال با کارت داور جریمه شد. در هفته ششم و بازی با تیم فصل قبلش، کارت زرد گرفت و در پایان مسابقه هم بابت درگیری با هواداران از داور کارت قرمز دریافت کرد. سپس در هفته دوازدهم و بازی با سایپا که سابقه حضور در این این تیم را هم دارد، داور به او اخطار داد.

دفاع راست شاهین نیز شرایط مشابهی دارد. حسن نجفی در هفته سوم و بازی با پیکان ابتدا با کارت زرد و سپس با کارت قرمز جریمه شد. نجفی در هفته هفتم و نهم هم اخطار گرفت تا در کنار حامد لک جزو خشن‌ترین بازیکنان لیگ باشد. روح‌الله سیف‌اللهی و محمد محبی هم دیگر بازیکنانی هستند که با کارت قرمز داور و دو کارت زرد جریمه شدند.

بازیکنان زیادی هم تا این مقطع از فصل هر چند که کارت قرمز نگرفتند اما 4 مرتبه با کارت زرد داور جریمه شدند. سامان نریمان‌جهان بین هفته‌های پنجم تا نهم 4 مرتبه با کارت داور جریمه شد. در این هفته شیخ دیاباته هم با دریافت چهارمین کارت زردش بازی بعدی استقلال را از دست داده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید