حساب بشار اسد مسدود شد !

کدخبر: ۳۱۵۷۴۶
​اقتصاد نیوز:حساب کاربری رییس جمهوری سوریه در توئیتر هنگام پخش مصاحبه وی با یک شبکه ماهواره ای اروپایی از این طریق، به طور غیر منتظره مسدود شد.
حساب بشار اسد مسدود شد !

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از شبکه خبری المیادین، توئیتر حساب ریاست جمهوری سوریه را بعد از پخش گفت وگوی بشار اسد با شبکه ایتالیایی« Rai news ۲۴» که این شبکه با وجود گذشت چند روز از پخش آن خودداری نموده بود، مسدود کرد.

وی در مصاحبه با این شبکه که دوشنبه شب از رسانه های سوری پخش شد، گفت: اروپا به دلیل حمایت مستقیم از تروریسم در کنار آمریکا، ترکیه و برخی دیگر کشورها، عامل اصلی ایجاد آشوب و هرج و مرج در سوریه و مشکل آوارگان بوده است.

اسد افزود: اتحادیه اروپا از روز اول یا بهتر بگویم از هفته اول از تروریست ها در سوریه به طورعلنی حمایت کرد. اما از همان آغاز، مسئولیت کار را به گردن دولت سوریه انداخت وبعضی کشورها از قبیل فرانسه تسلیحات برای آن ها ارسال کردند. یکی از مقام های مسئول در فرانسه این حرف را زده بود. فکر کنم فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه گفته بود: ما داریم تسلیحات برای آن ها ارسال می کنیم.

وی ادامه داد که اروپایی ها اقدام به ارسال تسلیحات به سوریه کردند و هرج و مرج به راه انداختند. لذا عده زیادی از مردم یعنی میلیون ها نفر دیگر توان زندگی کردن در سوریه نداشتند وناگزیر شدند کشور را ترک کنند.

سوریه در هشت سال گذشته شاهد جنگ داخلی و حضور گروه های تروریستی حمایت شده از سوی کشورهای غربی- عربی است که تاکنون صدها هزار کشته و میلیون ها نفر آواره در داخل و خارج این کشور به جا گذاشته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید