تکرار ادعاهای خصمانه وزیرخارجه اسرائیل علیه ایران؛

برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای اگر گزینه آخر حمله نظامی باشد انجامش می‌دهیم

کدخبر: ۳۱۵۸۰۹
اقتصادنیوز؛ «اسرائیل کاتص» وزیر خارجه اسرائیل در تکرار ادعاهای همیشگی خود، امروز اظهارات تندی علیه ایران مطرح کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ اسرائیل کاتص وزیر خارجه رژیم اسرائیل مدعی شد، این رژیم اجازه دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای را نمی‌دهد و در این مسیر هر کاری لازم باشد، انجام می‌دهد.

تهدید دوباره وزیر خارجه رژیم صهیونیستی علیه ایران

بر اساس گزارش رسانه‌های اسرائیلی، کاتص مدعی شد: «اجازه نخواهیم داد ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند و اگر گزینه آخر (حمله) نظامی باشد آن را انجام خواهیم داد؛ هیچ تهدیدی ما را باز نخواهد داشت».

وی سپس ادعا کرد، اسرائیل مانند «تظاهرات‌کنندگان ناتوان ایران و عراق نیست» و می‌داند چگونه با قدرت به هر تهدیدی پاسخ دهد.

کاتص به اعتراضات در لبنان نیز پرداخت و ادعا کرد: «این تظاهرات چهره حقیقی نصرالله (دبیرکل حزب‌الله) به عنوان نماینده مطلق ایران و نه حامی منافع لبنان را نشان داد».

کاتص روز شنبه (۱۶ آذر) نیز در گفتگو با روزنامه ایتالیایی «کوریرا دلا سرا» ایتالیا، در پاسخ به این سؤال که آیا «حمله هوایی به ایران جزو گزینه‌های اسرائیل است یا نه»، گفته بود: «بله، حمله هوایی، یکی از گزینه‌هاست؛ ما هرگز به ایران اجازه نمی‌دهیم سلاح هسته‌ای تولید یا به آن دست یابد».

وزیر خارجه رژیم اسرائیل در حالی ایران را به حمله نظامی تهدید می‌کند که مقامات این رژیم بارها به ناتوانی به مقابله با موشک‌های ایران و حزب‌الله اذعان کرده‌اند.

در همین زمینه اخیرا یک افسر سابق نیروی هوایی رژیم اسرائیل اذعان کرد درصورت نبرد با ایران و حزب‌الله، سرزمین‌های اشغالی با روزانه بیش از هزار راکت هدف قرار خواهد گرفت و این تهدیدی جدی است (جزئیات بیشتر).

همچنین در ماه گذشته، کارشناسان موشکی رژیم اسرائیل از پیشرفت اخیر موشکی ایران به شدت ابراز نگرانی کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید