افشاشدن روابط شخصی ایوانکا ترامپ با افسر سابق MI۶

کدخبر: ۳۱۵۸۳۴
گزارش بازرس کل دادگستری آمریکا روابط شخصی ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور آمریکا را با یک مامور سابق ام‌ای 6 انگلیس افشا کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما، براساس گزارش مایکل هورویتز بازرس کل وزارت دادگستری آمریکا که در روز دوشنبه منتشر شد افسر سابق ام‌ای 6 انگلیس به نام کریستوفر استیل روابط شخصی با ایوانکا ترامپ داشت و یک تارتان (نوعی پارچه) خانوادگی از اسکاتلند را به او هدیه داد.

بررسی هورویتز از تحقیقات اف بی‌ای در 2016 درباره پویش انتخاباتی دونالد ترامپ در 2016 و روابط آن با روسیه شامل جزییات جدیدی از تعاملات استیل با اف بی‌ای و ادعا‌های عجیب درباره روابط او با ترامپ است که به دوره قبل از نوشتن گزارش جنجال بر انگیز او درباره ترامپ باز می‌گردد.
این گزارش نام ایوانکا ترامپ را به اسم نبرد، اما هویت او را‌ ای بی سی نیوز فاش کرد. این گزارش گفت: برعکس آنچه که دونالد ترامپ در توئیتر ادعا کرده است، استیل مورد علاقه خانواده ترامپ بود. استیل به بازرسان فدرال گفت: مضحک است ادعا شود من نسبت به نامزد جمهوریخواهان غرض ورزی داشتم یا یادداشت مربوط به تبانی که به دستور شرکت تحقیقاتی فیوژن جی پی اس مستقر در واشنگتن نوشته شد، مغرضانه بود.
استیل گفت که با ایوانکا ترامپ در برج ترامپ دیدار داشت و چندسالی با او دوست بود. او روابطشان را شخصی توصیف کرد.
گزارش بازرس کل به نقل از او می‌گوید که او یک تارتان خانوادگی از اسکاتلند را به او هدیه داده است.‌ ای بی سی گزارش داد ایوانکا ترامپ حتی درباره کاری که شرکت اوربیس بیزنس اینتلجینس استیل می‌توانست برای تجارت خانواده ترامپ انجام دهد، گفتگو کرد.
اوایل امسال، استیل با تیم بازرس کل در لندن دیدار داشت و با بازرسان از طریق اسکایپ گفتگو کرد. او یادداشت هایش را درباره دو دیدارش با اف بی‌ای در 2016 تقدیم کرد که در این یادداشت‌ها گفته شد او در دیدارش با اف بی آی سندی را ارائه کرد مبنی بر این که روس‌ها سال‌ها بدنبال سرمایه گذاری بر روی ترامپ بودند و با او به صورت مخفیانه در هتل مسکو به توافق رسیدند. ماحصل گزارش هورویتز قبل از انتشار در روز دوشنبه به شرکت اوربیس فرستاده شده بود. این موجب شد استیل یک بیانیه غیرمعمول از طریق وکلایش صادر کند و برخی از ادعا‌های کلیدی بازرس کل را پس بگیرد.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید