فرمانده نیروی دریایی سپاه: این ملی‌گرایان خائن هستند

کدخبر: ۳۱۶۰۴۰
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: افرادی که دم از میهن دوستی و ناسیونالیسم می‌زنند، حاضر نشدند زمانی که شهدای حرم برای دفاع از امنیت و آرامش ایران در سوریه و عراق حاضر شدند، وارد صحنه شوند زیرا این ها مدعیان دروغین میهن پرسرستی هستند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه: این ملی‌گرایان خائن هستند
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار علیرضا تنگسیری در مراسم سالگرد شهادت سرداران شهید عبدالحمید و علی سالاری اظهار داشت: شهید تختی و شهید سالاری به عنوان شهدای مدافع حرم نگین استان هرمزگان هستند، جان خود را با بصیرت نثار کردند که به حرم حضرت زینب علیهاالسلام هتک حرمت نشود.

وی افزود: افرادی که دم از میهن دوستی و ناسیونالیسم می‌زنند، حاضر نشدند زمانی که شهدایی همچون سردار شهید سالاری برای دفاع از امنیت و آرامش ایران در سوریه و عراق حاضر شدند، وارد صحنه شوند چرا که این ها مدعیان دروغین میهن پرستی هستند و تاوان سختی هم البته خواهند داد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این ابراز میهن پرستی دروغ است، اگر به ملیت اهمیت می دادید در زمان جنگ تحمیلی وارد نبرد با دشمنی می‌شدید که کمترین رضایت آن تبدیل خوزستان به عربستان بود.

وی با بیان اینکه ننگ بر مدعیان دروغین و کسانی که پا روی خون شهدا می گذارنند افزود: امروز شاخص ما خائنانی نیستند که روی خون شهدا ایستاده اند و خود و خانواده خود را ساپورت و تامین می کنند، شاخص ما شهدا، پدران و مادران و همسران شهدا هستند.

وی گفت: سواستفاده از خون شهدا از سوی این خائنان مدعی میهن پرستی قابل پذیرش نیست، این افراد با ایجاد فتنه در کشور امیدواری دشمن به مسیر دشمنی خود با ملت ایران را بیشتر می کنند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی تاکنون توانسته با بصیرت و هوشیاری مردم تمام فتنه های پیرامون را خنثی کند و این راه در راستای دفاع از امنیت و آرامش کشور همچنان ادامه خواهد داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید