تمرینات فوتبال با کمک واتس‌اپ!

کدخبر: ۳۱۶۰۵۸
اقتصاد نیوز: جدایی غیر منتظره و عجیب استراماچونی از استقلال و سفر ناگهانی به کشورش تمرینات استقلال را دچار آشفتگی کرده و نظم را از این تیم گرفته است.
تمرینات فوتبال با کمک واتس‌اپ!

به گزارش اقتصاد نیوز،از روزی که استراماچونی رفته مشخص نیست که تمرینات را چه کسی سازماندهی می‌کند. یک روز صحبت از تمرین‌دهی توسط غلامپور می‌شود و روزی دیگر از نقش دکتر ستوده صحبت به میان می‌آید. در تمرین دیروز نیز صحبت از نقش مترجم استراماچونی بود اما واقعیت این است که سرمربی استقلال طی روزهای اخیر تماس‌هایی با وریا غفوری، علی کریمی و حتی سیدحسین حسینی داشته و برنامه‌های تمرینی استقلال را به آنها انتقال داده است.

حتی گفته می‌شود یک گروه 4 نفره در واتساپ نیز میان این 4 نفر تشکیل شده تا تمرینات استقلال بر اساس روال گذشته دنبال شود. اگر این خبر صحت داشته باشد استقلال نباید با مشکل آنچنانی روبه‌رو شود هر چند که نباید این مهم را نادیده بگیریم که حضور فیزیکی استراماچونی در تمرینات استقلال تأثیرات عمیق‌تری در روند تمرینی و حتی بازی‌ها خواهد گذاشت و اگر به واقع سرمربی استقلال اعتقاد به بازگشت دارد و تصور می‌کند با این مجموعه می‌تواند کار کند باید به سرعت به تمرینات تیمش اضافه شود. اینکه استرا برگردد یا خیر، سؤالی است که در روزهای آتی مشخص می‌شود. فعلاً سرمربی استقلال در حال ارسال سیگنال‌های مثبت است و تلاش می‌کند خودش را همچنان سرمربی استقلال نگه دارد اما به واقع نمی‌توان با قطعیت درباره آینده استقلال با این مربی سخنی به میان آورد. تا زمانی که استراماچونی به ایران بازنگردد، هرگز نمی‌شود پیرامون این ماجرا با جدیت صحبت کرد اما به هر حال اتفاقاتی که در تمرینات استقلال رخ داده نشان دهنده همراهی استراماچونی با استقلال است و این مربی ظاهراً تمرینات را با کمک برخی بازیکنان زیر نظر دارد. آیا با این روش استقلال می‌تواند از بازی با شاهین نتیجه مطلوب را به دست آورد؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید